Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garlan Village | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 2: Garlan Village

Ważniejsze fakty: Ryudo przybywa do swojej rodzinnej wioski, aby odszukać Melfice'a; drużyna wyrusza na poszukiwania demona do Grail Mountain

Drużyna podziękuje kapitanowi łodzi za to, że szczęśliwie dopłynęli na miejsce. Po zakończeniu scenki ruszaj do wioski. Ryudo przyzna, że od jego ostatniego pobytu nic się tu nie zmieniło. Wygląda też na to, iż nie jest on tu raczej lubiany :-) Wizytę w wiosce powinieneś zacząć od... no... czego? Wizyty w sklepie w oczywiście :-) Radziłbym się zainteresować następującymi przedmiotami:

  • Sword of Mikage (6900 sztuk złota)
  • Silver Flail (6800 sztuk złota, kup dla Eleny, ale tylko wtedy, gdy nie korzysta z Lullaby Staff)
  • Warrior Mail (8500 sztuk złota, najlepsze dla Marega)
  • Mercury Bandana (3200 sztuk złota, możesz kupić 2-3, przydadzą się każdemu poza Eleną)
  • Warrior Leggings (1400 sztuk złota)
  • Healing Fruit (100 sztuk złota, kup co najmniej 10)
  • Healing Incense (400 sztuk złota, kup kilka)
  • Grail Fruit (przywraca 50MP, kup kilka dla Eleny)
Następnie skieruj się do zajazdu i zapisz stan gry - Garlan Village | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Następnie skieruj się do zajazdu i zapisz stan gry. Dopiero po zregenerowaniu sił ruszaj do centrum wioski (po schodach). Wpadniesz na tutejszego wodza oraz Gattę (dawnego przyjaciela głównego bohatera). Ten drugi każe Ryudo wynosić się z wioski. Po skończonej rozmowie Ryudo zaproponuje udać się do swojego dawnego domu, aby poszukać jakichś śladów, które mogłyby im podpowiedzieć odnośnie kryjówki Melfice'a. Aby tam dotrzeć musisz wejść po schodach a następnie skierować się w lewo.

Dom, którego szukasz ma drzwi zabite deskami - Garlan Village | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Dom, którego szukasz ma drzwi zabite deskami. Zbliż się do niego a załączy się scenka. Mareg i Tio pójdą do zajazdu. Po chwili do rozmowy pomiędzy Ryudo a Eleną dołączy Gatta. Gdy scenka się skończy pobiegnij do zajazdu. W trakcie rozmowy z właścicielem wybierz opcję "Let us stay, just for tonight...". Po chwili zjawi się Mareg i oznajmi, że wyczuwa Melfice'a w okolicy.

Czeka Cię teraz długa scenka z Eleną i Skye w rolach głównych. Skye (nie ujawniając w trakcie rozmowy kim tak naprawdę jest) opowiada Elenie o przeszłości Ryudo i Melfice'a a także o tym co spowodowało, iż mieszkańcy wioski są tak negatywnie do nich nastawieni. W rzeczywistości jest to takie krótkie sprawozdanie dla tych, którzy nie grali w pierwszą część "Grandii" :-)

Nad rankiem Ryudo postanawia udać się do Grail Mountain, miejsca, w którym Melfice przemienił się w potwora, którym jest teraz. Zapisz stan gry i wyjdź z zajazdu. Kieruj się do góry. Przejście na mapę świata znajduje się na polanie, na której znajduje się cmentarz. Skieruj drużynę do Grail Mountain Road.