Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cyrum Castle | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 12: Cyrum Castle

Ważniejsze fakty: Wrota Ciemności zostają otwarte

Podejdź do savepointu i zapisz stan gry - Cyrum Castle | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Podejdź do savepointu i zapisz stan gry. Jeśli chcesz możesz trochę pozwiedzać zamek. Na koniec będziesz musiał się jednak udać do pomieszczenia usytuowanego na prawo od tajnego przejścia (Room of Demon-Sealing). Spotkasz tu niejakiego Menory. Jest on strażnikiem widocznych za jego plecami Wrót Ciemności. Po chwili do rozmowy włączy się Roan, który powie co nieco o ich "właściwościach" a także medalionie, który chciał odzyskać w pierwszym rozdziale gry. Jest to bowiem klucz pozwalający na przekroczenie wrót. Menory wspomni coś o planach króla, o szczegóły lepiej będzie jednak zapytać jego samego.

Po zakończeniu scenki wyjdź na zewnątrz i skieruj się po schodach na górę. Ruszaj w stronę widocznej w oddali bramy (otoczona dwoma czerwonymi kulami). Znajdziesz się w Audience Chamber. Biegnij w stronę King's Office, znajduje się ono na lewo od tronu. W trakcie krótkiej rozmowy dowiesz się, że król ma zamiar otworzyć Wrota i wcale nie potrzebuje do tego medalionu Roana. Ten zaś opowie drużynie o prawdziwej przeszłości swojego rodu. Okazuje się, iż mieszkańcy królestwa Cyrum byli niegdyś wyznawcami Valmar.

Rozmowę przerwie jednak krótkie trzęsienie ziemi, które da jednoznacznie Roanowi do zrozumienia, iż wrota zostały otwarte - Cyrum Castle | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Rozmowę przerwie jednak krótkie trzęsienie ziemi, które da jednoznacznie Roanowi do zrozumienia, iż wrota zostały otwarte. Biegnij więc do nich. Drużyna znajdzie tu umierającego Menory. Wrota zostały zniszczone Mareg wpadnie w szał. Okaże się, że poczuł zapach Melfice'a. Trzeba się więc będzie udać na dół żeby to sprawdzić :-) Przejdź przez wrota.