Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cyrum Castle Secret Passage | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 11: Cyrum Castle Secret Passage

Ważniejsze fakty: drużyna znajduje tajne przejście do wnętrza zamku

I kogo my tu mamy? Carro. Jeśli masz przy sobie 3 Poff Nuty to poczęstuj go nimi a ten przyłączy się do drużyny (tj. wskoczy na Ryudo :-)).

Idź dalej jedynym możliwym korytarzem - Cyrum Castle Secret Passage | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Idź dalej jedynym możliwym korytarzem. Zanim skierujesz się wgłąb kompleksu podejdź do savepointu i zapisz stan gry. Kawałek dalej znajdziesz Move Blessing (magiczny scroll), zabierz go oczywiście. Podejdź do skrzyni (zapali się dobrze znana ikonka) i popchnij ją. Po chwili wpadniesz na pierwszych przeciwników. Po dotarciu do skrzyżowania skręć w prawo. Pokonaj wrogów i zejdź po znajdującej się tu drabinie. Podejdź do skrzyni. W środku znajdziesz Lightning Tiara (+26 do obrony, ochrona przed błyskawicami, przedmiot powinien trafić do Millenii). Wracaj na górę i do skrzyżowania. Wybierz niezbadaną odnogę. Wpadniesz tu na kolejnych wrogów.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Skull Snail

Ataki specjalne: Bloodsucking (wysysanie HP), Poizn (otruwanie wybranych postaci)

Jak go pokonać: Skull Snaile są bardzo wredne. Jeśli tylko pozostawisz im wolną rękę to bardzo szybko może się okazać, że połowa z Twoich ludzi jest otruta a samym potworom nie ubyło zbyt wiele energii (bo zregnerowali się wysysając HP). Radziłbym więc na nich skupiać swoje główne ataki (jeżeli występują w grupie z innymi potworami). Snaile nie są zbyt szybkie (tzn. wolno ładuje się im IP), nie dysponują też zbyt dobrym Defensem (na pewno o wiele gorszym od takich Chameleonów, z którymi często się pojawiają) tak więc jakoś sobie na pewno poradzisz :-)

Ilość doświadczenia za pokonanie: 30

Niedaleko miejsca, w którym walczyłeś z przeciwnikami znajdziesz skrzynię a w niej 2100 sztuk złota - Cyrum Castle Secret Passage | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Niedaleko miejsca, w którym walczyłeś z przeciwnikami znajdziesz skrzynię a w niej 2100 sztuk złota. Zabierz je i ruszaj dalej. Popchnij skrzynię (w identyczny sposób co tą niedaleko savepointu). Kawałek dalej będziesz musiał zrobić to samo. Zepchnięcie drugiej skrzyni umożliwi Ci się przedostanie do dalszych segmentów podziemi. Pokonaj wrogów i zabierz Electrum Stone (silny atak dodatkowy oparty o możliwość sparaliżowania wroga). Dojdziesz do drabiny, po której oczywiście zejdź na dół. Podejdź do przełącznika i skorzystaj z niego. Spowoduje to utworzenie się mostu. Przejdź przez niego a następnie skręć w lewo.

Idź prosto. Na samym końcu korytarza znajdziesz Silver Feather. Wracaj do mostu i wybierz drugą odnogę. Znajdziesz tam kolejną dźwigienkę, którą oczywiście użyj. Zanim skorzystasz z mostu podejdź kawałek dalej i zabierz sakiewkę ze 700 sztukami złota. Dopiero teraz przejdź na drugą stronę. Podążaj dalej. Wejdź po drabinie (znajduje się na lewo od tej zniszczonej). Idź prosto (także na skrzyżowaniu!), po drodze będziesz musiał pokonać grupkę Dragonoidów. Zabierz Magical Brace (+20 do obrony) i skorzystaj z przełącznika. Będziesz mógł podejść do savepointu. Rozkaż drużynie zregenerować siły a następnie zapisz stan gry.

Wróć się do skrzyżowania, o którym przed chwilą wspominałem - Cyrum Castle Secret Passage | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Wróć się do skrzyżowania, o którym przed chwilą wspominałem. Podejdź do dźwigni i użyj jej. Spowoduje to otwarcie wrót widocznych na dole. Udaj się tam i przejdź przez nie (w międzyczasie od drużyny odłączy się Carro). Idź cały czas korytarzem a dotrzesz do pomieszczenia, które tylko pozornie jest ślepym zaułkiem. W rzeczywistości znajduje się tu jednak tajne przejście. Podejdź do ściany znajdującej się na prawo od wejścia do pomieszczenia. Zapali się ikonka. Wciśnij klawisz używania a otworzy się wspomniane tajne przejście. Skorzystaj z niego a znajdziesz się wewnątrz zamku.