Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garmia Tower | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 4: Garmia Tower

Ważniejsze fakty: Ryudo postanawia wejść do wieży i zbadać jak wypadła ceremonia

Biegnijcie na północ - Garmia Tower | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Biegnijcie na północ. Po chwili Elena spotka się z resztą sióstr. Kilka krótkich scenek (m.in. dziwne wrzaski dobiegające z wnętrza wieży :-)) i możesz wkroczyć do akcji. Skieruj się w stronę frontowej bramy i wejdź do środka wieży. Zanim w ogóle ruszysz dalej podbiegnij do savepointu i zapisz stan gry. Będziesz musiał przebić się przez dobrze już znane pajączki (Mottled Spider). Pamiętaj o tym co mówiłem przy pierwszej walce - nie warto jest marnować na nie posiadane Special Points (chyba, że chcesz co chwilę wracać się do savepointu :-)).

Oprócz pajączków powinieneś tu znaleźć trzy przedmioty:

  • Wound Salve
  • Hand Grenade
  • Wind Charm (w skrzyni)

Wszystkie są oczywiście bronione przez pajączki. Zabij je, co prawda doświadczenie, które się na nich zdobywa jest znikome, ale lepsze to niż nic. Zanim ruszysz dalej zapisz sobie jeszcze stan gry.

Skieruj się w stronę schodów prowadzących na drugi poziom wieży - Garmia Tower | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Skieruj się w stronę schodów prowadzących na drugi poziom wieży. Poza 50 sztukami złota (sakiewka) nie znajdziesz tu jednak nic ciekawego.

Wbiegnij więc na poziom trzeci - Garmia Tower | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Wbiegnij więc na poziom trzeci. Jest on już znacznie bardziej rozbudowany, wpadniesz tu też na nowy rodzaj przeciwników.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Gargoyle

Ataki specjalne: Howl (zadawanie większych obrażeń)

Jak go pokonać: Przede wszystkim nie możesz mu pozwalać, aby często korzystał z ataku Howl. Dobrze by było anulować ciosy Gargoyle'a odpowiednio wcześnie wydając polecenie ciosu krytycznego (Critical). Jeżeli masz wystarczająco dużo Special Points możesz odpalać najprostszy atak - Tenseiken Slash a następnie skontrować wyprowadzając tradycyjne Combo. Przy odrobinie szczęścia przeciwnik Cię nawet nie draśnie! O wiele gorzej walczy się z dwoma Gargoyle'ami naraz. Wtedy radziłbym skupić się na jednym a powstałe rany leczyć odpowiednimi ziołami.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 18

Ruszaj jedyną możliwą drogą. Pokonaj pierwszego Gargoyle'a. Powinieneś też oczyścić poziom z pozostałych przeciwników. Gdyby Special Points zaczęły Ci się kończyć (np. w trakcie walki z Gargoyle'ami) wykorzystuj ciosy krytycznego i kontrataki (Counter). W trakcie eksploracji poziomu powinieneś znaleźć Wound Salve oraz skrzynię ze 150 sztukami złota. Przy schodach prowadzących na ostatni poziom wieży znajdziesz savepoint. Skorzystaj z niego (a także wylecz postać wybierając Recover).

Wyjdź po schodach na ostatni poziom wieży. Wpadniesz tu na dwa Gargoyle.

Walka z nimi powinna wyglądać następująco - Garmia Tower | ROZDZIAŁ 1 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Walka z nimi powinna wyglądać następująco:

  • używasz Tenseiken Slash na tego, który ma wyższą inicjatywę (bliżej do ACT)
  • wykonujesz kontrę dla ciosu drugiego Gargoyle'a (Counter)
  • dobijasz go Combosem
  • wykonujesz kontrę lub cios krytyczny wobec jeszcze nie zabitego
  • dobijasz go Combosami i kontratakami

Po skończonej walce znajdziesz umierającą Tessę, która powie Ci o tym, iż próba przeprowadzenia ceremonii się nie udała. Będziesz musiał uratować Elenę. Spróbuj otworzyć drzwi. Nie uda się to. Na szczęście będziesz mógł wydostać się przechodząc przez okno (podejdź do niego, załączy się specyficzna ikonka, wciśnij wtedy klawisz używania). Jeszcze tylko krótka scenka obejmująca dziwną przemianę Eleny (opętana zostaje przez demona) oraz ucieczkę po linie ze zniszczonej wieży i możesz wracać do miasta.