Grandia 2: Cyrum Castle (powrót)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lokacja 14: Cyrum Castle (powrót)

Ważniejsze fakty: Roan odłącza się od drużyny a na jego miejsce wkracza Tio, drużyna statkiem wyrusza do Garlan Island

Po krótkiej scence znajdziecie się przy wrotach. Okaże się, że Valmar opuścił ciało Tio, kobiety-robota. Nie jest ona już dla nikogo zagrożeniem, drużyna puści ją więc wolno. Znajdziecie się na korytarzu. Zapisz stan gry i ruszaj w stronę komnaty króla - po schodach, do Audience Chamber i przez boczne drzwi. Po dotarciu na miejsce okaże się, że nikogo tu nie ma. Z pokoju obok będą jednak dobiegały odgłosy walki. Idź tam (na prawo od biurka).

I kogo my tu spotykamy - Cyrum Castle (powrót) | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

I kogo my tu spotykamy? To Melfice! Krótka (i przy tym bardzo ostra :-)) wymiana zdań, przy okazji "wyrzuci" on też ciało króla. Drużyna przystąpi do walki. Uwaga! Podobnie jak miało to miejsce w przypadku pierwszego spotkania z Millenią NIE MOŻESZ wygrać tej walki. Obojętnie co wybierzesz i tak skończy się ona identycznie. Melfice odpali czar Wailing Soul Slash, który powali Ryudo. Gdyby nie zjawienie się Tio mogłoby być znacznie gorzej. Jeszcze tylko krótka rozmowa i Melfice ucieknie.

Kolejna scena to rozmowa Roana z resztą drużyny. Chłopak postanawia zostać w królestwie Cyrum, aby przywrócić mu dalszą chwałę. Oznacza to więc, że na stałe odłącza się on od drużyny. Ostatnia scenka z jego udziałem to majestatyczne przemówienie do ludu. Po jej zakończeniu drużyna znajdzie się przed zamkiem. Ruszaj w kierunku frontowej bramy (będąc w centralnym pomieszczeniu zejdź na dół).

Po wyjściu na zewnątrz do drużyny podbiegnie Roan, aby się pożegnać i zaoferować statek do Garlan Island - Cyrum Castle (powrót) | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Po wyjściu na zewnątrz do drużyny podbiegnie Roan, aby się pożegnać i zaoferować statek do Garlan Island. Będzie on czekał w porcie. Ruszaj dalej. Drużyna wpadnie na Tio, która nie wie co ze sobą począć. Mareg namawia innych, aby przyłączyli ją do drużyny. Tak też się staje! Styl walki kobietą-robotem będzie stosunkowo podobny do tego, z którym miało się do czynienia w przypadku Roana, czyli stosunek ciosów specjalnych oraz magii będzie wynosił (mniej więcej) 50:50. Przy okazji radziłbym podpakować umiejętności Tio oraz podarować jej skille z nowo zdobytej książki.

Skieruj drużynę do miejskiego portu (prowadzi do niego droga z dzielnicy znajdującej się niedaleko zajazdu, jest to osobna lokacja). Porozmawiaj z kapitanem statku (ma czerwone włosy, stoi przy jedynym z zacumowanych okrętów) a ten zgodzi się popłynąć z drużyną do wyznaczonej lokacji. Aby wypłynąć musisz w trakcie rozmowy z nim wybrać odpowiedź "We're ready... Let's ship out."

Grandia II

28 stycznia 2002

PC PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl