Grandia 2: Cyrum Castle (powrót)
Aktualizacja:
Lokacja 14: Cyrum Castle (powrót)
Ważniejsze fakty: Roan odłącza się od drużyny a na jego miejsce wkracza Tio, drużyna statkiem wyrusza do Garlan Island
Po krótkiej scence znajdziecie się przy wrotach. Okaże się, że Valmar opuścił ciało Tio, kobiety-robota. Nie jest ona już dla nikogo zagrożeniem, drużyna puści ją więc wolno. Znajdziecie się na korytarzu. Zapisz stan gry i ruszaj w stronę komnaty króla - po schodach, do Audience Chamber i przez boczne drzwi. Po dotarciu na miejsce okaże się, że nikogo tu nie ma. Z pokoju obok będą jednak dobiegały odgłosy walki. Idź tam (na prawo od biurka).
![]() | I kogo my tu spotykamy? To Melfice! Krótka (i przy tym bardzo ostra :-)) wymiana zdań, przy okazji "wyrzuci" on też ciało króla. Drużyna przystąpi do walki. Uwaga! Podobnie jak miało to miejsce w przypadku pierwszego spotkania z Millenią NIE MOŻESZ wygrać tej walki. Obojętnie co wybierzesz i tak skończy się ona identycznie. Melfice odpali czar Wailing Soul Slash, który powali Ryudo. Gdyby nie zjawienie się Tio mogłoby być znacznie gorzej. Jeszcze tylko krótka rozmowa i Melfice ucieknie. |
Kolejna scena to rozmowa Roana z resztą drużyny. Chłopak postanawia zostać w królestwie Cyrum, aby przywrócić mu dalszą chwałę. Oznacza to więc, że na stałe odłącza się on od drużyny. Ostatnia scenka z jego udziałem to majestatyczne przemówienie do ludu. Po jej zakończeniu drużyna znajdzie się przed zamkiem. Ruszaj w kierunku frontowej bramy (będąc w centralnym pomieszczeniu zejdź na dół).
![]() | Po wyjściu na zewnątrz do drużyny podbiegnie Roan, aby się pożegnać i zaoferować statek do Garlan Island. Będzie on czekał w porcie. Ruszaj dalej. Drużyna wpadnie na Tio, która nie wie co ze sobą począć. Mareg namawia innych, aby przyłączyli ją do drużyny. Tak też się staje! Styl walki kobietą-robotem będzie stosunkowo podobny do tego, z którym miało się do czynienia w przypadku Roana, czyli stosunek ciosów specjalnych oraz magii będzie wynosił (mniej więcej) 50:50. Przy okazji radziłbym podpakować umiejętności Tio oraz podarować jej skille z nowo zdobytej książki. |
Skieruj drużynę do miejskiego portu (prowadzi do niego droga z dzielnicy znajdującej się niedaleko zajazdu, jest to osobna lokacja). Porozmawiaj z kapitanem statku (ma czerwone włosy, stoi przy jedynym z zacumowanych okrętów) a ten zgodzi się popłynąć z drużyną do wyznaczonej lokacji. Aby wypłynąć musisz w trakcie rozmowy z nim wybrać odpowiedź "We're ready... Let's ship out."
- Grandia II - poradnik do gry
- Grandia 2: Grandia II - poradnik do gry
- Grandia 2: ROZDZIAŁ 2
- Grandia 2: Lumir Forest
- Grandia 2: The Garden of Dreams
- Grandia 2: Mirimu Village
- Grandia 2: Mysterious Fissure
- Grandia 2: Aira's Space
- Grandia 2: Heim Mountains
- Grandia 2: St. Heim Papal State
- Grandia 2: St. Heim Mountains Pilgrim Road
- Grandia 2: Raul Hills
- Grandia 2: Cyrum Kingdom
- Grandia 2: Cyrum Castle Secret Passage
- Grandia 2: Cyrum Castle
- Grandia 2: Underground Plant
- Grandia 2: Cyrum Castle (powrót)
- Grandia 2: ROZDZIAŁ 2
- Grandia 2: Grandia II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


