Grandia 2: Cyrum Kingdom (powrót) #1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lokacja 3: Cyrum Kingdom (powrót)

Ważniejsze fakty: Cyrum Kingdom zostało już zaatakowane, Roan ponownie przyłącza się do drużyny, ta zaś ucieka do Raul Hills przed Valmarem

Załączy się krótka scenka. Wszyscy są oczywiście załamani śmiercią Marega i Millenii, Ryudo wie jednak, że nie może się poddać. Po odzyskaniu kontroli nad drużyną podejdź trochę w prawo. Jest tu Missanga. Użyj jej od razu (oddaje SP Marega). Rozkaż drużynie iść dalej. Niestety, królestwo jest już atakowane przez potwory Valmara. Ryudo jest wściekły. Ruszaj w stronę ścieżki. Zaprowadzi Cię ona do bram miasta (po przejściu na mapę świata musisz wybrać, aby drużyna udała się w to miejsce).

Skieruj się do zajazdu, aby zapisać stan gry. Następnie zaś idź do sklepu i pokupuj kilka nowych przedmiotów:

  • Thor Sword (19000 sztuk złota, dla Ryudo)
  • Huge Flail (17000 sztuk złota, dla Eleny)
  • Demon Shuriken (19800 sztuk złota, dla Tio)
  • Aura Armor (19800 sztuk złota, dla Ryudo lub Tio)
Wyjdź na zewnątrz i ruszaj w stronę zamku Roana (prosto a następnie w lewo) - Cyrum Kingdom (powrót) #1 | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i ruszaj w stronę zamku Roana (prosto a następnie w lewo). Będzie się on tu bronił przed dwoma potworami. Drużyna podbiegnie, aby mu pomóc. Walka nie powinna Ci sprawić żadnych problemów, tym bardziej, że po wizycie w zajeździe drużynie udało się zregnerować siły.

Po skończonej walce Roan zapyta Ryudo co tak naprawdę się stało. On będzie jednak na tyle zdenerwowany, że nic z siebie nie wydusi. Roan zaprosi więc wszystkich do pałacu.

Kolejna scenka to rozmowa Ryudo i Eleny. Po chwili zjawi się strażnik i poprosi o udanie się do komnaty Roana. Skieruj się więc do Audience Chamber a następnie na lewo do King's Office (identyczna droga jak w przypadku pierwszej wizyty w zamku).

Drużyna włączy się do rozmowy Roana i Tio. Roan proponuje, aby na jakiś czas uciec stąd. Gdyby Valmar pojmał Ryudo i przejął znajdujące się w nim Rogi to nie byłoby już szans na jego pokonanie. Ryudo sądzi zaś, że tylko jego Rogi potrafią zniszczyć Valmara. Po dłuższej wymianie zdań przyznaje jednak rację Roanowi i godzi się na to, aby na jakiś czas stąd uciec. Możesz już wyjść z zamku (drzwi znajdują się na dół od Audience Chamber). Zanim jednak skierujesz się w stronę mapy świata będziesz musiał:

  • pocieszyć znajdujących się tu żołnierzy oraz ludność
  • pokonać dwa Valmary Young (zanim do tego dojdzie załączy się scenka - Ryudo stwierdzi, że został zauważony przez odradzającego się Valmara)
  • zapisać stan gry w zajeździe

Po przejściu na mapę świata skieruj drużynę do Raul Hills.

Grandia II

28 stycznia 2002

PC PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl