Grandia 2: Wstęp

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

WSTĘP: Rozdział rozpoczyna się o rozmowy pomiędzy Ryudo a Eleną odnośnie celu podróży, czyli wysp Garlan. Po chwili zjawi się kapitan. Ryudo dowie się od niego w jaki sposób statek przedostanie się przez Granacliffs :-) Po odzyskaniu kontroli nad naszym bohaterem podejdź do Tio i porozmawiaj z nią. Ryudo zapyta ją czy cokolwiek pamięta z tego gdy była opętana przez Valmara. Druga próba zagadania do Tio ujawni trochę więcej informacji, m.in. na temat wiedzy posiadanej przez Melfice'a. Kolejna scena to ponowna rozmowa Ryudo i Elena. Nie czuje się ona zbyt dobrze. Ryudo postanawia więc poprosić kapitana, aby gdzieś się na chwilę zacumowali. Wyjdź z pomieszczenia a następnie na pokład (musisz skierować się na dół od miejsca, w którym stoi Tio i pracuje Mareg). Podejdź do kapitana i porozmawiaj z nim. Kapitan zgadza się na propozycję Ryudo i wybiera Ceceile Reef.

Grandia II

28 stycznia 2002

PC PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl