Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mirimu Village | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 3: Mirimu Village

Ważniejsze fakty: drużyna postanawia pomóc tutejszym ludziom, po pewnym czasie przybywa oddział z Katedry, który izoluje wioskę do czasu rozwiązania problemu

Na początek tradycyjnie załączy się scenka - Mirimu Village | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Na początek tradycyjnie załączy się scenka. Zobaczywszy Elenę przybiegnie wódz wioski myśląc, iż zjawiła się ona z pomocą. Okazuje się, że tutejszy mieszkańcy cierpią na bardzo dziwną przypadłość - zasypiają bez powodu i już się nie budzą. Nikt nie wie co może to powodować. Drużyna postanawia się tu na jakiś czas zatrzymać. Idź do zajazdu. Zagada tam do Ciebie właścicielka lokalu - Irina. Jej syn nie może się obudzić. W trakcie rozmowy padnie temat Ogrodu Marzeń, który odwiedziliście. Irina podejrzewa, że to Sandra, którą wszyscy uważają za wiedźmę, może być za to wszystko odpowiedzialna.

Po odzyskaniu kontroli nad drużyną koniecznie zapisz stan gry i zregeneruj siły. Udaj się też do sklepu (tradycyjnie po drugiej stronie ulicy). Oto czym powinieneś się zainteresować:

  • Swordfish Sword (2200 sztuk złota)
  • Flint Knife (2000 sztuk złota)
  • Hammer Axe (2200 sztuk złota)
  • Swordfish Armor (2800 sztuk złota)
  • Feathered Hat (1120 sztuk złota)
  • Swordfish Helmet (1250 sztuk złota)
  • Lumir Flower (25 sztuk złota, powinieneś ich kupić co najmniej 5)

OK, ruszaj na północ (w stronę mostku). Spotkasz Airę, córkę Sandry. Pamiętasz ją z The Garden of Dreams? Po krótkiej rozmowie zjawi się sama Sandra i przejdziecie do jej domu. Będąc już w środku Sandra objaśni Ci jak to wygląda z jej punktu widzenia. Po zakończeniu rozmowy rozkaż drużynie wyjść na zewnątrz.

Okaże się, że w mieście pojawiła się kapłanka z Katedry - Mirimu Village | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Okaże się, że w mieście pojawiła się kapłanka z Katedry. Biegnij do wejścia do wioski. Okaże się, że to Selene wraz z doborowym oddziałem rycerzy. Do momentu rozwiązania sprawy klątwy, która dotknęła miasto zabroni ona komukolwiek ją opuszczać. Po wysłuchaniu co ma do powiedzenia podejdź trochę bliżej a Selene rozpozna Elenę jako siostrę kościoła Granas. W momencie gdy zakończy się ta rozmowa podejdź do niej osobiście (Ryudo) i ponownie zagadaj. Niestety, okaże się, że nikt BEZ WYJĄTKU, nie może opuścić wioski.

Na dodatek gdyby Selene dowiedziała się, że Elena jest opanowana przez Skrzydła Valmar (tzn. Millenię) to zabiłaby ją jako odpowiedzialną za wszystko a całą wioskę spaliła (oczywiście, w myśl walki ze złem :-)). Idź do zajazdu i wybierz opcję spędzenia nocy (Spend the night). Załączy się kolejna interaktywna rozmowa, w trakcie której drużyna zastanawia się co począć dalej. Po kolacji załączy się scenka z Ryudo i Eleną. Ten zaś w nocy ma przedziwne koszmary senne. Widzi setki przelatujących gałek ocznych. Kiedy nad ranem przebudza się w dalszym ciągu ma nieodparte wrażenie, że sen się nie skończył.

Podejdź do okna - Mirimu Village | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Podejdź do okna. Niespodzianka! Gałka oczna! Pobiegnij do pokoju Iriny, aby zobaczyć co się z nią stało. Niestety, potwory też ją uśpiły. Wyjdź na zewnątrz. Okazuje się, że nad miastem lata ich znacznie więcej. Po kilku chwilach większość gałek poleci do jaskini znajdującej się niedaleko domu Sandry. Biegnij tam. Po przejściu przez mostek skręć w prawo i podejdź do savepointu. Dopiero teraz możesz skierować się do widocznej w oddali jaskini.