Grandia II - poradnik do gry

Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 8: Great Rift

Ważniejsze fakty: drużyna odnajduje cmentarzysko robotów i postanawia udać się do Demon's Law, aby pozbyć się chmur tworzących zasłonę nie do pokonania

Drużyna będzie przerażona widokiem, który ujrzy - Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Drużyna będzie przerażona widokiem, który ujrzy. Jest to Wieża Purpurowych Chmur. Po chwili odzyskasz nad wszystkimi kontrolę. Podejdź kawałek w lewo a znajdziesz savepoint. Zapisz stan gry i KONIECZNIE zregeneruj siły :-) Możesz ruszać w przeciwną stronę.

Zacznij schodzić na dół - Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Zacznij schodzić na dół. Przeskocz na drugą stronę. Uwaga! Nie idź przy przepaści, ponieważ osuną się skały i spadniesz na dół! Zabierz Healing Fruit i wracaj do drabiny, którą po drodze minąłeś. Zejdź po niej na dół. Pamiętaj, aby nie iść przy przepaści. Musisz dotrzeć do drabiny prowadzącej do wyższych partii kompleksu. Skorzystaj z niej i idź dalej. Przeskocz na drugą stronę. Po chwili dojdziesz do jaskini. Wejdź do niej. Dotrzesz do skrzyni ze skarbem.

Oto co w niej znajdziesz:

• Man's Headband (m.in. +36 do obrony, +10 do ataku)
  • Man's Iron Clogs (m.in. -5 do ruchu, +10 do ataku)
  • Seed of Moves
Wracaj na górę i idź w prawo - Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Wracaj na górę i idź w prawo. Będziesz musiał zeskoczyć na dół i to nie jeden ale aż trzy razy. Idź w prawo (po drodze wpadniesz na kilka grup potworów). Wejdź po drabinie i idź w lewo (UWAGA! Nie przy przepaści!). Zabierz ze skrzyni 3600 sztuk złota. Możesz już zejść na dół i iść całkiem w lewo. Po drodze będziesz musiał skorzystać z drabiny, aby popchnąć znajdujący się tam głaz. Wracaj na dół i w dalszym ciągu kieruj się w lewo. Dojdziesz do drabiny, po której zejdź na dół. Idź w prawo, następnie w dół (drabina) i w lewo. Popchnij głaz. Wracaj na górę i ruszaj w lewo. Przejdź przez jaskinię. Wejdź po drabinie na górę a następnie zeskocz na niższy poziom.

Zabierz Magic Blessing. Aby wrócić na ustaloną drogę zbliż się do przepaści a obsuną się skały. Zejdź po drabinie na dół. Idź w prawo. Będziesz musiał wejść na górę (drabina) i zepchnąć głaz. Kieruj się cały czas w prawo. Dopiero po dotarciu do rozstaju dróg skieruj się w lewo. Znajdziesz tu Vaccine. Wracaj do skrzyżowania i wybierz drogę prowadzącą na dół. Idź w lewo. Po chwili dotrzesz do drogi prowadzącej do Great Rift 2.

Nareszcie na ziemi :-) Idź na dół a następnie skręć w prawo - Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Nareszcie na ziemi :-) Idź na dół a następnie skręć w prawo. Przejdź przez krzaki a dotrzesz do skrzyni. W środku będą Demon's Tears. Wracaj do głównej polany i idź dalej. W analogiczny sposób dotrzesz do Healing Incense, musisz jedynie iść na dół. Po zebraniu obu tych przedmiotów skieruj się w lewo. Dojdziesz w końcu do ogromnej przepaści. Kieruj się przy jej krawędzi na dół. Znajdziesz tu Seed of Swift. Dopiero teraz skieruj się w prawo. Znajdziesz tam ścieżkę. Idź cały czas jedyną możliwą drogą. Po drodze znajdziesz sakiewkę z 1200 sztukami złota. Po jej zebraniu zacznij kierować się na dół.

Idąc cały czas w tym kierunku znajdziesz Discus (+86 do ataku, zwiększona efektywność w walce z gadami) - Great Rift | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Idąc cały czas w tym kierunku znajdziesz Discus (+86 do ataku, zwiększona efektywność w walce z gadami). Skręć w prawo. Po pokonaniu dwóch grupek ptaków dotrzesz do Blessing Scroll. Zawracaj. Dojdziesz w końcu do savepointu. Kiedy drużyna zregeneruje siły skieruj ją do Great Rift 3 (przejście tuż przy przepaści).

Idź cały czas w prawo. Po chwili wpadniesz na pierwszych przeciwników.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Desert Diver

Ataki specjalne: Acid Spray (wywołuje negatywny efekt Plague na wybranej postaci), Terra Break (powstrzymuje atak wybranego bohatera)

Jak go pokonać: To już nie przelewki, nie możesz dopuszczać do tego, aby przeciwnicy odpalali swoje ataki specjalne a w szczególności Acid Spray. Jest on o tyle uciażliwy, że zaraża plagą, do której nie masz jeszcze zbyt wielu odtrutek. Pomogą tu czary masowe, nie przesadzaj jednak z ich używaniem. Radziłbym na sam początek bitwy zapodać coś masowego a później dobijać słabszymi ciosami specjalnymi oraz Combosami.

Ilość doświadczenia za pokonanie: 56

Ruszaj dalej. Po drodze zabierz sakiewkę ze złotem (1200 sztuk). Drużyna dojdzie do ściany zbudowanej z chmur. Załączy się scenka. Odnajdziecie tu też cmentarzysko robotów. Tio zaproponuje udać się do Demon's Law. Być może stamtąd uda się w jakiś sposób pozbyć chmur. Uwaga! Zanim jednak tam wyruszysz radziłbym cofnąć się do savepointu, a to dlatego, że jesteś o włos od walki z bossem.

Wracaj do ściany chmur i zacznij podążaj wzdłuż niej. Po dotarciu do skał skręć w lewo. Znajdziesz tu Energy Ring, Serpentine (tuż przy wejściu do Demon's Law, jego siła ataku to aż 1500!) oraz 1200 sztuk złota (sakiewka). Wejdź do Demon's Law.