Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cyrum Castle (powrót) | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 14: Cyrum Castle (powrót)

Ważniejsze fakty: Roan odłącza się od drużyny a na jego miejsce wkracza Tio, drużyna statkiem wyrusza do Garlan Island

Po krótkiej scence znajdziecie się przy wrotach. Okaże się, że Valmar opuścił ciało Tio, kobiety-robota. Nie jest ona już dla nikogo zagrożeniem, drużyna puści ją więc wolno. Znajdziecie się na korytarzu. Zapisz stan gry i ruszaj w stronę komnaty króla - po schodach, do Audience Chamber i przez boczne drzwi. Po dotarciu na miejsce okaże się, że nikogo tu nie ma. Z pokoju obok będą jednak dobiegały odgłosy walki. Idź tam (na prawo od biurka).

I kogo my tu spotykamy - Cyrum Castle (powrót) | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

I kogo my tu spotykamy? To Melfice! Krótka (i przy tym bardzo ostra :-)) wymiana zdań, przy okazji "wyrzuci" on też ciało króla. Drużyna przystąpi do walki. Uwaga! Podobnie jak miało to miejsce w przypadku pierwszego spotkania z Millenią NIE MOŻESZ wygrać tej walki. Obojętnie co wybierzesz i tak skończy się ona identycznie. Melfice odpali czar Wailing Soul Slash, który powali Ryudo. Gdyby nie zjawienie się Tio mogłoby być znacznie gorzej. Jeszcze tylko krótka rozmowa i Melfice ucieknie.

Kolejna scena to rozmowa Roana z resztą drużyny. Chłopak postanawia zostać w królestwie Cyrum, aby przywrócić mu dalszą chwałę. Oznacza to więc, że na stałe odłącza się on od drużyny. Ostatnia scenka z jego udziałem to majestatyczne przemówienie do ludu. Po jej zakończeniu drużyna znajdzie się przed zamkiem. Ruszaj w kierunku frontowej bramy (będąc w centralnym pomieszczeniu zejdź na dół).

Po wyjściu na zewnątrz do drużyny podbiegnie Roan, aby się pożegnać i zaoferować statek do Garlan Island - Cyrum Castle (powrót) | ROZDZIAŁ 2 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Po wyjściu na zewnątrz do drużyny podbiegnie Roan, aby się pożegnać i zaoferować statek do Garlan Island. Będzie on czekał w porcie. Ruszaj dalej. Drużyna wpadnie na Tio, która nie wie co ze sobą począć. Mareg namawia innych, aby przyłączyli ją do drużyny. Tak też się staje! Styl walki kobietą-robotem będzie stosunkowo podobny do tego, z którym miało się do czynienia w przypadku Roana, czyli stosunek ciosów specjalnych oraz magii będzie wynosił (mniej więcej) 50:50. Przy okazji radziłbym podpakować umiejętności Tio oraz podarować jej skille z nowo zdobytej książki.

Skieruj drużynę do miejskiego portu (prowadzi do niego droga z dzielnicy znajdującej się niedaleko zajazdu, jest to osobna lokacja). Porozmawiaj z kapitanem statku (ma czerwone włosy, stoi przy jedynym z zacumowanych okrętów) a ten zgodzi się popłynąć z drużyną do wyznaczonej lokacji. Aby wypłynąć musisz w trakcie rozmowy z nim wybrać odpowiedź "We're ready... Let's ship out."