Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

18 - W drodze do stacji Tau

Tablica, oraz znajdujący się w oddali budynek z transferem danych. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Tablica, oraz znajdujący się w oddali budynek z transferem danych.

Zbiegnij po schodach - znajdziesz tam tablicę ze zdjęciem okolicy. Odejdź od tablicy i wejdź do maleńkiego pomieszczenia na wprost (na lewo, jeśli stoisz na schodach) - wewnątrz znajduje się terminal, Gdy skończysz czytać, wyjdź z budynku i udaj się na wprost, skręcając delikatnie w lewo - trafisz do budynku, w którym jest terminal do transferu danych.

Pogoda zaiste dobra. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Pogoda zaiste dobra.

Wyjdź z budynku i skręć w prawo, a następnie idź przed siebie, aż dojdziesz do kolejnej konstrukcji. Przeciągnij dźwignie, ale nie wbiegaj do środka, gdyż nic tam nie ma. Zamiast tego skieruj się na wprost (mając dźwignie za plecami), gdzie znajduje się terminal pokazujący warunki pogodowe w okolicy.

Patrz pod nogi - znajdziesz tam zwłoki do transferu danych. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Patrz pod nogi - znajdziesz tam zwłoki do transferu danych.

Wybiegnij z budynku, skręć w lewo i biegnij w stronę świateł - mniej więcej w pół drogi, na ziemi znajdziesz poćwiartowane zwłoki, na których wykonać możesz transfer danych. Idź dalej do przodu, a gdy dojdziesz do skrzynki z dźwignią, przeciągnij ją, by uruchomić światła. Musisz teraz (i ogólnie podczas całego poziomu) podróżować za niebieskimi / zielonymi światłami.

Terminal to jedna z niewielu znajdziek na tym etapie. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Terminal to jedna z niewielu "znajdziek" na tym etapie.

Idź przed siebie, aż dojdziesz do budynku. Na wprost od wejścia znajduje się terminal, na którym jest kilka ciekawych informacji. Na lewo od terminala jest dźwignia - podejdź do niej i ją przeciągnij. Pamiętaj, że jest tutaj narośl (WAU), na której możesz zregenerować zdrowie. Gdy już to zrobisz, wyjdź z pomieszczenia za pomocą bramki, która znajduje się na prawo od wejścia do budynku.

Po drugiej strony tej bramy nie jest już tak kolorowo... - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Po drugiej strony tej bramy nie jest już tak kolorowo...

Podbiegnij kilkanaście metrów na wprost od wyjścia, a w oddali powinny pojawić się pierwsze światła. Kontynuuj wędrówkę przed siebie, chowając się w kontenerach i za przeszkodami terenowymi przed burzą - pamiętaj też, by nie przebywać w dużej odległości od światła - w okolicy kręcą się olbrzymie ryby, czyhające na to, aż oddalisz się od źródła oświetlenia.

Przełączenie tej dźwigni pozwoli ci aktywować pobliskiego robota. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Przełączenie tej dźwigni pozwoli ci aktywować pobliskiego robota.

Po kilku minutach wędrówki dotrzesz do kolejnego budynku. Przejdź do dalszej części pomieszczenia i przeciągnij dźwignie znajdującą się na prawej ścianie. Gdy odwrócisz się od dźwigni, na wprost znajdziesz narośl (WAU) i terminal z transferem danych. Po przerzuceniu dźwigni wyjdź z pomieszczenia, a następnie udaj się w lewo.

Jest tutaj kolejny terminal, dzięki któremu możesz uruchomić pobliskiego robota. By to zrobić, wejdź do terminala, wybierz "Control", a następnie "Tau". Gdy robot wstanie, podążaj za nim, trzymając się wewnątrz światła, które twój kompan generuje. Po chwili robot zostanie zeżarty przez morską bestię.

Trzymaj się blisko światła. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Trzymaj się blisko światła.

Gdy robot zniknie, podbiegnij szybko do światła znajdujące się na wprost, a następnie podążaj za kolejnymi, aż trafisz do jaskini. Musisz teraz udać się na jej drugi koniec - jest tutaj kilka ścieżek, jednak wszystkie prowadzą do tego samego finału, więc nie ma sensu zastanawiać się która lepsza.

Anglerfish niewiele robi sobie z obecności światła. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Anglerfish niewiele robi sobie z obecności światła.

Gdy będziesz przy wyjściu z jaskini, zwróć uwagę na niewielkie białe światło znajdujące się w oddali - nie zbliżaj się do tego, gdyż jest to wrogo nastawiona do ciebie ryba, Anglerfish. Wróg niestety niewiele robi sobie ze świateł, dlatego masz dwa wyjścia - zwabić go częściowo do jaskini, a następnie wycofać się na kilkadziesiąt sekund i czekać aż się ulotni, bądź po prostu rzucić się z wyjścia w bieg, w kierunku świateł na wprost.

Oto i wejście do stacji Tau. - 18 - W drodze do stacji Tau | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Oto i wejście do stacji Tau.

Niezależnie od taktyki obranej przeciwko rybie, podążaj za zielonymi światłami, a wkrótce trafisz do wejścia do bazy Tau. Wciśnij mały guzik po lewej stronie wejdź do środka i aktywuj panel za pomocą Omnitoola, by odciągnąć wodę i zakończyć ten etap.