Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darkest Dungeon The Crimson Court: Porady na start Darkest Dungeon poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023

1. Twoi bohaterowie mogą i z pewnością będą ciągle zarażani Karmazynową Klątwą - nie będziesz na to w stanie zbyt wiele poradzić. Z tego powodu warto podnosić każdą fiolkę z Krwią, na którą natrafisz podczas misji. Dodatkowo, wzniesienie budynku dzielnicowego Sangwiniczni Winiarze pozwoli ci bardzo szybko wygenerować sporo dodatkowej Krwi.

2. Karmazynowa Klątwa zostanie wyleczona, gdy pokonasz jednego z trzech głównych bossów dodatku Crimson Court. Za każdym razem, gdy zabijesz Barona, Wicehrabię czy Hrabinę, wszyscy twoi bohaterowie (nie tylko ci, którzy brali udział w eliminacji) zostaną wyleczeni z choroby. Dodatkowo, gdy pokonasz całą trójkę, Lazaret zyska także możliwość leczenia Karmazynowej Klątwy - działa to tak, jak w przypadku każdej choroby.

3. By dostać się na Dziedziniec (prócz pierwszej misji) będziesz potrzebować Zaproszeń. Są to specjalne przedmioty, które wyrzucane są przez przeciwników o nazwie Gatekeeper. Pojawiają się oni w podziemiach, gdy poziom Zarazy wzrośnie do Wysokiego. Poziom Zarazy sprawdzić można w lewym górnym rogu ekranu służącego do wysyłania drużyn na misje (przycisk "Wyrusz").

4. Schematy potrzebne do wznoszenia budynków dzielnicowych zdobyć można pokonując bossów na poziomie Weterana i Czempiona. Każdy z nich nagrodzi cię 1 Schematem.

5. Wznosząc budynki dzielnicowe warto w pierwszej kolejności wybudować trzy następujące: Sangwiniczni Winiarze, Spichlerz i Obozowisko Kartografki. Pierwszy pozwoli ci generować 2 fiolki Krwi każdego tygodnia, drugi zaoferuje dodatkowe jedzenie na początku każdej misji (przez co drużyna może wziąć go ze sobą więcej) a ostatni poprawi skuteczność systemu oświetlenia, dając dodatkowe bonusy do "pełnego światła", jak i "braku światła".

6. Tworząc drużynę na wyprawę na Dziedziniec, warto skupić się na bohaterach, którzy są w stanie spowodować Krwawienie. Większość wrogów, na których tam trafisz, jest bardzo podatna na Krwawienie (i dość odporna na Zarazę), co sprawia, iż Awanturniczka, Łowczy, Arlekin i nowy bohater, Flagelant, są ekstremalnie skuteczni w walce z nimi.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie