Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zalecany prowiant | Dziedziniec | Darkest Dungeon The Crimson Court Darkest Dungeon poradnik, solucja

Prowiant funkcjonuję odrobinę inaczej w przypadku Dziedzińca. Niektóre przedmioty nie mogą być wykorzystane do interakcji z Curio i służą po prostu do leczenia postaci z negatywnych efektów. Nie ma też potrzeby brać ze sobą Kościanych Kluczy (Skeleton Keys), gdyż nie ma tutaj zamkniętych skrzyń do otwarcia. Pochodni nie wykorzystuje się do zwiększania poziomu światła (gdyż to jest cały czas na maksymalnym poziomie), lecz służą one do interakcji z dużą ilością Curio i mogą zostać wykorzystane w walce, by dać drużynie premię do celności. Najważniejszym typem prowiantu jest tutaj Żywność - wycieczki na Dziedziniec są długie, gdyż mapa jest tutaj olbrzymia, lepiej więc wziąć go ze sobą ile się tylko da.

Wyruszając na Dziedziniec, weź ze sobą:

  1. Możliwie najwięcej jedzenia - do 36 sztuk (więcej, jeśli wybudujesz stosowny budynek dzielnicowy). Postaraj się zbierać dodatkową żywność gdy tylko nadarzy się ku temu okazja - początkowe 36 jednostek bardzo szybko zostanie zużyte.
  2. Dużo pochodni - te wykorzystywane są do interakcji z Curio zmniejszającymi stres, przez co warto jest wziąć ich około 16. Możesz wykorzystać je w walce, by podnieść celność drużyny.
  3. 6x Bandaży - wrogowie z łatwością nakładają krwawienie, przez co Bandaże ciągłe się przydają. Wykorzystywane są także do interakcji z jednym z Curio.
  4. 6x Łopat - wykorzystywane do interakcji z Curio i z prezszkodami. Jeśli nie zależy ci na Curio, warto i tak wziąć ze sobą 3-4 - nie chcesz przebijać się przez przeszkodę bez nich.
  5. 1-2x Woda Święcona - można wykorzystać je do interakcji z Curio, które zmniejsza stres postaci. Nie ma sensu brać więcej, by zwiększyć odporność postaci w walce - prędzej czy później będą oni zarażeni Karmazynową Klątwą, a wtedy nie chcesz na nich aktywować tego przedmiotu!
  6. 3-4x Zioła Lecznicze - możesz wykorzystać je, by zniwelować efekty potężnych osłabień wykorzystywanych przez niektórych wrogów.
  7. 3-4x Serum - wykorzystywane, by zniwelować efekty zarazy (Blight).

Będziesz wchodzić do tego miejsca dość rzadko, mniej więcej raz na 10-15 misji (nie licząc ponownych wejść, by zregenerować siły), warto więc zabrać możliwie najwięcej prowiantu. Zbędne przedmioty można wyrzucić w czasie przemierzania mapy, by zrobić miejsce na dodatkowe błyskotki.