Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

1. Krótko i bezboleśnie

Lubisz magię? Na to pytanie w rozmowie z Fahim w intrze odpowiedz przecząco. Zmusi Cię to do rozpoczęcia gry od nowa, ale zdobędziesz pierwsze osiągniecie.

2 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

2. Wstrząsając posadami świata

By zdobyć drugie osiągnięcie jako ożywiony kamienny strażnik na polu bitwy w pierwszym rozdziale 10 razy uderz w ścianę lub podłoże.

3 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

3. Rozdział I ukończony

Trzecie osiągnięcie otrzymasz za ukończenie pierwszego rozdziału gry.

4 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

4. Uczciwość popłaca

Podczas rozmowy z Brydą na polanie po oddaniu jej maski w drugim rozdziale powiedz prawdę o masce i sobie: "Nie wiem", "Była za namiotem", "Geron", a zdobędziesz czwarte osiągnięcie.

5 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

5. Chrupiący

Podczas wizyty Gerona w gospodzie w drugim rozdziale obróć piekącego się tam na rożnie prosiaka, a otrzymasz piąte osiągnięcie.

6 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

6. Mistrz detektyw

Podczas wizyty Gerona w gospodzie w drugim rozdziale zagadnij siedzących tam herosów i zarzuć kłamstwo tylko Thorwalianowi, po czym od razu wytknij mu nieobecność na miejscu zdarzenia (pomijając kwestię kaca). W ten sposób zdobędziesz szóste osiągnięcie. Uwaga - jego pozyskanie wyklucza otrzymanie osiągnięcia siódmego.

7 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

7. Krwawienie z nosa

Podczas wizyty Gerona w gospodzie w drugim rozdziale zagadnij siedzących tam herosów i zarzuć Thorwalianowi kłamstwo, po czym wytknij mu brak kaca. Narazisz Gerona na udział w bójce, ale pozyskasz siódme osiągnięcie. Uwaga - jego zdobycie wyklucza otrzymanie osiągnięcia szóstego.

8 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

8. Niezdara

Podczas wizyty Gerona w Akademii, a konkretnie w dormitorium, w drugim rozdziale, trzykrotnie zwróć na siebie uwagę przebywającego tam studenta (np. następując na skrzypiące deski), w efekcie czego bohater będzie zmuszony opuścić pomieszczenie, ale za to zdobędziesz ósme osiągnięcie. Uwaga - jego pozyskanie wyklucza otrzymanie osiągnięcia dziewiątego.

9 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

9. Człowiek cień

Podczas wizyty Gerona w Akademii, a konkretnie w dormitorium, w drugim rozdziale, za pierwszym podejściem bezszelestnie pokonaj trasę od drzwi do skrzyni z akumulatorem mocy (i z powrotem), tak by przebywający w sypialni student nie usłyszał bohatera. Uwaga - zdobycie tego osiągnięcia wyklucza otrzymanie osiągnięcia ósmego.

10 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

10. Przynęta

Podczas wizyty Gerona w Akademii, a konkretnie w dormitorium, w drugim rozdziale, skradnij zaczytanemu studentowi leżący obok niego na łóżku dziwny artefakt. Następnie wręcz go Brydzie na polanie jako akumulator mocy. W ten sposób pozyskasz dziesiąte osiągnięcie.

11 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

11. Uczeń Firuna

Jako Sadja w rozdziale drugim zastaw skuteczną pułapkę na królika. Jeśli uda Ci się go schwytać za pierwszym podejściem, zdobędziesz jedenaste osiągnięcie.

12 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

12. Rozdział II ukończony

Dwunaste osiągnięcie otrzymasz za ukończenie drugiego rozdziału gry.

13 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

13. Phex z Tobą

Jako Sadja odnajdź lisa w labiryncie leśnych ścieżek (w górne prawo, środkowa, w górne lewo, środkowa) w rozdziale trzecim, a zdobędziesz trzynaste osiągnięcie.

14 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

14. Podróż jest nagrodą

Jako Sadja przemierz wystarczającą liczbę leśnych ścieżek (50) w rozdziale trzecim, by gra nagrodziła Cię czternastym osiągnięciem.

15 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

15. Wyższy poziom

Jako Sadja za pomocą wiązki płonących gałęzi przepłosz ogromnego pająka kryjącego się za wielką pajęczyną w rozdziale trzecim, by móc odzyskać uwięzioną w jego sieci magiczną laskę, a zdobędziesz piętnaste osiągnięcie.

16 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

16. Rozdział III ukończony

Szesnaste osiągnięcie otrzymasz za ukończenie trzeciego rozdziału gry.

17 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

17. Niszczyciel

Jako Geron w domu Bodiaka w rozdziale czwartym dotknij skamieniałej postaci magistra. Za obrócenie Owlrica w proch zdobędziesz siedemnaste osiągnięcie.

18 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

18. Sadysta

Jako Geron w domu Bodiaka w rozdziale czwartym dotknij skamieniałej postaci magistra, która wówczas rozsypie się w proch. Czarem naprawiającym przywróć Owlrica do poprzedniego stanu, po czym znów go dotknij, czyniąc zeń kupkę pyłu. Zrób tak w sumie 10 razy, a otrzymasz osiemnaste osiągnięcie.

19 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

19. Rozdział IV ukończony

Dziewiętnaste osiągnięcie otrzymasz za ukończenie czwartego rozdziału gry.

20 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

20. Buntownik

Jako Sadja podczas wizyty u uwięzionego księcia w rozdziale piątym wrzuć wszystkie przedmioty (sztylet, magiczną laskę i maskę) w przepaść, a otrzymasz dwudzieste osiągnięcie. Uwaga - jego pozyskanie wyklucza zdobycie osiągnięcia dwudziestego pierwszego.

21 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

21. Łaskawca

Jako Sadja podczas wizyty u uwięzionego księcia w rozdziale piątym przekaż wszystkie przedmioty (sztylet, magiczną laskę i maskę) Xerxesowi, a pozyskasz dwudzieste pierwsze osiągnięcie. Uwaga - jego zdobycie wyklucza otrzymanie osiągnięcia dwudziestego.

22 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

22. Ręka do duchów

Jako Sadja podczas "rozmowy" z duchem powietrza w pokoju gościnnym siedziby Rady Żywiołów Drakonii w rozdziale piątym przekonaj go za pierwszym podejściem, by pomógł dziewczynie ukrywać się przed magami, a zdobędziesz dwudzieste drugie osiągnięcie.

23 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

23. Wielki Brat

Jako Sadja podczas wizyty w siedzibie Rady Żywiołów Drakonii w rozdziale piątym ustaw w obserwatorium trzy tuby w stronę usytuowanych nad nimi kul, by dało się podsłuchać rozmowę, a pozyskasz dwudzieste trzecie osiągnięcie.

24 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

24. Elementalista

Jako Sadja podczas pobytu w siedzibie Rady Żywiołów Drakonii w rozdziale piątym za pomocą świetlistej kuli (???) zgromadź duchy wszystkich pięciu żywiołów. Żywiołu kruszcu z kamiennej twarzy w laboratorium, żywiołu lodu z regału z książkami w czytelni, żywiołu wody z podziemnego jeziora, żywiołu ognia z latarni w sali obrad i żywiołu ziemi z grządki na dachu. W ten sposób zdobędziesz dwudzieste czwarte osiągnięcie.

25 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

25. Szukajcie, a znajdziecie

Jako Sadja po przeniesieniu się z siedziby Rady Żywiołów Drakonii w miejsce z monolitem w końcówce piątego rozdziału, zanim udasz się do Ogrodu Zapomnienia, dokładnie obadaj skałę po lewej (przywołanie hotspotów niczego tu nie ujawni), aż natrafisz na punkt, którego dotknięcie otworzy przejście do Jaskiń Porażki. Wejdź do środka, a otrzymasz dwudzieste piąte osiągnięcie.

26 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

26. Rozdział V ukończony

Dwudzieste szóste osiągnięcie pozyskasz za ukończenie piątego rozdziału gry.

27 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

27. Rozdział VI ukończony

Dwudzieste siódme osiągnięcie dostaniesz za ukończenie szóstego rozdziału gry.

28 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

28. Rozdział VII ukończony

Dwudzieste ósme osiągnięcie otrzymasz za ukończenie siódmego rozdziału gry.

29 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

29. Cel osiągnięty

Jako Geron podczas rozmowy z Halefem ben Jalifem w końcówce rozdziału ósmego zdecyduj się na przywrócenie Nuri ludzkiej postaci, za co dostaniesz dwudzieste dziewiąte osiągnięcie. Uwaga - jego zdobycie wyklucza otrzymanie osiągnięcia trzydziestego.

30 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

30. Dar zwany wolnością

Jako Geron podczas rozmowy z Halefem ben Jalifem w końcówce rozdziału ósmego zdecyduj się na pozostawienie Nuri w postaci kruka, za co otrzymasz trzydzieste osiągnięcie. Uwaga - jego zdobycie wyklucza pozyskanie osiągnięcia dwudziestego dziewiątego.

31 - Poradnik do gry - Osiągnięcia Memoria - Memoria - poradnik do gry

31. Rozdział VIII ukończony

Trzydzieste pierwsze osiągnięcie otrzymasz za ukończenie ósmego rozdziału gry.