Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memoria - poradnik do gry

Memoria - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria poradnik Memoria

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Podążaj śladami Rachwana

Wędrując przez las, dziewczyna zerwie trochę czerwonych jagód (automatycznie). Postanowi znaczyć nimi ścieżkę, którą idzie - wykorzystaj pomysł Sadji i żeby nie zabłądzić, kładź czerwone jagody na dróżce, którą zamierzasz się udać, a niebieskie na tej, którą właśnie przyszedłeś (lub odwrotnie).

Jeśli chcesz zdobyć kolejne osiągnięcie, proponuję zacząć właśnie od niego. A zatem maszeruj najpierw ścieżką prowadzącą w górne prawo (tu po lewej masz krzak niebieskich jagód), a potem kieruj się pozostawionymi na ziemi śladami zwierząt - w górne lewo, jeszcze raz w górne lewo i środkową dróżką (w głąb ekranu). Napotkasz lisa i to wystarczy, by pozyskać trzynaste osiągnięcie. Wróć do punktu startowego w tym rozdziale (w głąb ekranu i 3x w prawo).

Jeśli wcześniej znaczyłeś ścieżki jagodami, nie powinieneś mieć z tym problemu, po prostu patrz, gdzie leżą owoce, a na pewno pójdziesz dobrą drogą.

W lesie możesz zdobyć także osiągnięcie czternaste, ale ostrzegam, że jest ono dość czasochłonne, a jeśli nie chce się zabłądzić i planuje wrócić do punktu startowego, to również pracochłonne, ze względu na konieczność znaczenia trasy dwoma rodzajami jagód. Mianowicie trzeba przemierzyć łącznie (wliczając w to wcześniejsze dróżki prowadzące do lisa) 50 ścieżek (50x musi pojawić się następna lokacja), co zajmuje ok. pół godziny. Dobrze jest pilnować się, by nie odejść za bardzo od punktu początkowego, aby móc bez większego problemu do niego wrócić. Można chodzić tymi samymi dróżkami, więc jeśli masz bardzo słabą orientację w terenie, polecam iść trasą do miejsca, gdzie był lis, i z powrotem, i tak w kółko, aż do skutku. Choć zaznaczam, że warto zwiedzić las, oprócz lisa spotkasz w nim też sarnę, dzika, a nawet odpoczywające po polowaniu bestie (niegroźne dla Sadji).

Po powrocie do lokacji startowej kieruj się śladami Rachwana i najpierw wędruj w lewo - Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria - Memoria - poradnik do gry

Po powrocie do lokacji startowej kieruj się śladami Rachwana i najpierw wędruj w lewo.

Następnie środkową ścieżką (w głąb ekranu) - Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria - Memoria - poradnik do gry

Następnie środkową ścieżką (w głąb ekranu).

Tu Sadja znajdzie resztki królika i swój sztylet wbity w pień drzewa, niestety za wysoko, by go dosięgnąć - Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria - Memoria - poradnik do gry

Tu Sadja znajdzie resztki królika i swój sztylet wbity w pień drzewa, niestety za wysoko, by go dosięgnąć. Stąd idź dróżką wiodącą w górne prawo.

Następnie 4x wybierz ścieżkę w głąb lasu (strzałka w górę).

Tak dotrzesz pod zrujnowany cokół, o który zaczepiona jest przegniła lina - Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria - Memoria - poradnik do gry

Tak dotrzesz pod zrujnowany cokół, o który zaczepiona jest przegniła lina. Zabierz ją i wracaj do miejsca, gdzie leżą resztki królika (w dolne lewo, w prawo, w lewo, w dolne prawo, w prawo).

Rzuć liną z pętlą w stronę wbitego w drzewo sztyletu, a gdy ten spadnie, podnieś go z ziemi - Podążaj śladami Rachwana | Rozdział III Memoria - Memoria - poradnik do gry

Rzuć liną z pętlą w stronę wbitego w drzewo sztyletu, a gdy ten spadnie, podnieś go z ziemi. Znajomą trasą (w górne prawo i 4x ścieżką w głąb ekranu) wróć pod cokół. Stamtąd udaj się dróżką z jego lewej strony (w głąb ekranu).