Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Rozdział 8 - Pokój morski

W komnacie znajduje się dwóch przeciwników z parasolami - Rozdziały 8 - 11 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W komnacie znajduje się dwóch przeciwników z parasolami. Pozbycie się ich nie będzie łatwe, ponieważ są przez prawie cały czas w ruchu. Możesz spróbować dostać się do piłki i uciec z nią w prawo (miejsce za ścianą jest zupełnie bezpieczne) i spróbować zrzucić żyrandol na głowę któremuś z wrogów kiedy ten podejdzie w prawo. Wtedy drugiego pozbędziesz się bez problemu zachodząc go od tyłu. Możesz rzucić w przeciwnika bez celowanie w niego, pamiętaj o tym. Jest to dużo szybsze rozwiązanie w wielu przypadkach ratujące punkty zdrowia. Po pokonaniu obu wrogów otrzymasz klucz do gabloty.

Rozdział 9 - Drugi Jednorożec

Obróć żagle tak, aby stworzyły rysunek jednorożca i wyjmij skrzyneczkę z kadłuba - Rozdziały 8 - 11 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Obróć żagle tak, aby stworzyły rysunek jednorożca i wyjmij skrzyneczkę z kadłuba.

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie