Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 25 - Na wieżę | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Rozdział 25 - Na wieżę

Po pokonaniu dwóch przeciwników w walce na pięści wskocz na pierwszą kładkę-zapadnię odbijając się najpierw od ściany - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pokonaniu dwóch przeciwników w walce na pięści wskocz na pierwszą kładkę-zapadnię odbijając się najpierw od ściany. Z niej na kolejną w lewo, a potem na następną w prawo. Szybko skocz na ścianę i odbij się na kładkę ze skrzynią.

Po zabraniu klucza przeciwnikowi w zbroi przejdziesz przez drzwi i idź w prawo do drabiny - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zabraniu klucza przeciwnikowi w zbroi przejdziesz przez drzwi i idź w prawo do drabiny. Nie schodź jednak w dół, a wejdź w górę i przeskocz na zniszczoną podłogę po lewo. Potem odbij się od ściany i doskocz do skrzyni.

Jak zjedziesz na linie po raz pierwszy i pokonasz przeciwników w walce na pięści, to zwróć uwagę, że pod podłogą po lewej stronie jest skrzynia ze skarbem - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Jak zjedziesz na linie po raz pierwszy i pokonasz przeciwników w walce na pięści, to zwróć uwagę, że pod podłogą po lewej stronie jest skrzynia ze skarbem.

Kiedy będziesz leciał z papugą pomiędzy najeżonymi szpikulcami kołowrotami zwróć uwagę, że w jednym z nich jest przerwa - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy będziesz leciał z papugą pomiędzy najeżonymi szpikulcami kołowrotami zwróć uwagę, że w jednym z nich jest przerwa. Wleć w środek kołowrotu i kiedy przerwa będzie na górze wyleć, a znajdziesz się obok skrzyni ze skarbem.

Kiedy papuga zejdzie z ramienia Tintina na drążek zsuniesz się po skarpie w dół, do wody - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy papuga zejdzie z ramienia Tintina na drążek zsuniesz się po skarpie w dół, do wody. Przepłyń pomiędzy małymi meduzami do końca w prawo, gdzie znajduje się złoty krab.

Po tym jak przelecisz ponad zerwanym mostem i papuga znowu zejdzie z ramienia Tintina na drążek, na następnym ekranie znajduje się skarb - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po tym jak przelecisz ponad zerwanym mostem i papuga znowu zejdzie z ramienia Tintina na drążek, na następnym ekranie znajduje się skarb. Zanim przejdziesz pod bramą skręć w prawo i pobiegnij dróżką do skrzyni.

Po przejściu przez do drugiej kolejnej części zamku po raz pierwszy napotkasz kładki, które wysuwają się ze ściany po przeskoczeniu obok widocznego obok mechanizmu przypominającego wiatrak - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przejściu przez do drugiej kolejnej części zamku po raz pierwszy napotkasz kładki, które wysuwają się ze ściany po przeskoczeniu obok widocznego obok mechanizmu przypominającego wiatrak. Po minięciu pierwszych dwóch kładek będziesz mógł przejść w kucki dalej, ale zanim to zrobisz odbij się od ściany ponad kratką i wskocz wyżej. Po przeskoczeniu przez kolejny "wiatraczek" dojdziesz do skrzyni ze skarbem.

W końcu dojdziesz do rusztowania właściwej wieży - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W końcu dojdziesz do rusztowania właściwej wieży. Bujając się na haku doskoczysz do drabiny. Wejdź po drabinie na górę i przeskocz na lewo. Nie idź jednak dalej w lewo, tylko skocz ponad drabinę na prawą ścianę, odbij się i skocz na lewą ścianę zbudowaną z wystających desek. Odbij się od niej i skocz w prawo. Zejdź teraz niżej i zabierz skarb.

Kiedy będziesz na rusztowaniu, po drugim bujaniu się na haku przejdź do końca w lewo - Rozdział 25 - Na wieżę - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy będziesz na rusztowaniu, po drugim bujaniu się na haku przejdź do końca w lewo. Pokonaj przeciwnika w walce na pięści, weź puszkę i rzuć nią w drabinkę. Drabinka się zsunie i wejdź na górę, do skrzyni.