Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 31 - Rycerski sekret

Będziesz musiał ułożyć trzy brakujące fragmenty na globusie - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Będziesz musiał ułożyć trzy brakujące fragmenty na globusie. Przede wszystkim obróć samym globusem. Potem wybierz pierwszy fragment i przesuń go oraz obróć tak, jak to jest widoczne na powyższym obrazku.

Identycznie postąp z drugim fragmentem po dopasowaniu pierwszego - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Identycznie postąp z drugim fragmentem po dopasowaniu pierwszego...

oraz z trzecim - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

oraz z trzecim. Po ułożeniu wszystkich fragmentów ustaw obie skale otaczające globus w maksymalnym położeniu do góry w taki sposób, by przecinały się pod kątem prostym.

Po zakończeniu globusowej układanki zostaniesz zaatakowany przez dosłownie hordy przeciwników najróżniejszych rodzajów - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zakończeniu globusowej układanki zostaniesz zaatakowany przez dosłownie hordy przeciwników najróżniejszych rodzajów. Nie ma jednoznacznej recepty na wygranie tego pojedynku. Po pierwsze musisz się szybko ruszać nokautując przy okazji tych zwykłych, do których bez problemu da się podejść. Z prawej strony, za ścianą jest bezpieczne schronienie w przypadku gdy się zrobi gorąco. Spróbuj zabrać piłkę z górnego prawego piętra. Jeżeli zwabisz "parasole" pod żyrandol to ich również łatwo wykończysz.

Rozdział 32 - Skarb Szkarłatnego Rackhama

W ostatnim fragmencie gry wcielasz się w kapitana Baryłkę - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W ostatnim fragmencie gry wcielasz się w kapitana Baryłkę. Z nadbiegającymi marynarzami walcz identycznie, jak jego przodek na pokładzie Jednorożca.

Po ich pokonaniu do wykończenia zostanie tylko kapitan Allan - Rozdziały 31 - 32 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po ich pokonaniu do wykończenia zostanie tylko kapitan Allan. W walce z nim paruj ciosy i wyprowadzaj kontrataki, a na końcu zwróć ponownie uwagę na pojawiające się na ekranie czerwone strzałki wskazujące Ci, jaki kierunek na klawiaturze powinieneś nacisnąć.