Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Następną pochodnią rzuć w typa po prawej stronie - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Następną pochodnią rzuć w typa po prawej stronie. Koleś się zapali i pobiegnie w lewo podpalając kompanów.

W następnej lokacji rzuć zapaloną pochodnią w kierunku beczek z materiałem wybuchowym by odblokować przejście - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W następnej lokacji rzuć zapaloną pochodnią w kierunku beczek z materiałem wybuchowym by odblokować przejście.

Po zapadnięciu się kładki pod ciężarem walczących zlecisz wiele metrów w dół, do wody - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zapadnięciu się kładki pod ciężarem walczących zlecisz wiele metrów w dół, do wody.Przepłyń w lewo i odbijając się od ścian dostać się poziom wyżej. Weź stamtąd pochodnię i rzuć w typa pośrodku. Potem pozbądź się tego pod Tobą. Następnie weź kolejną pochodnię i rzuć nią w pana "parasola". Ostatnią pochodnią załatwisz typka stojącego nad drabiną po prawej.

Dalej czeka Cię trudniejsze zadanie - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Dalej czeka Cię trudniejsze zadanie. Weź pochodnię zza niskiej kraty. Jak widzisz, nieco z lewej znajduje się podwiązana kładka, ale nie ma od czego odpalić pochodni. Nic nie szkodzi.

Wejdź na podwyższenie, tak jak na obrazku powyżej i wyceluj nie zapaloną pochodnią tak, aby tor jej lotu przecinał pochodnię przymocowaną do ściany - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wejdź na podwyższenie, tak jak na obrazku powyżej i wyceluj nie zapaloną pochodnią tak, aby tor jej lotu przecinał pochodnię przymocowaną do ściany. Następnie wykonaj rzut i droga dalej stanie otworem.

Podobnie postąp kawałek dalej - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Podobnie postąp kawałek dalej. Tyle tylko, że tu jeszcze pochodnia po zapaleniu się musi jeszcze odbić się od ściany by przepalić linę.

Kawałek dalej odpalisz pochodnię od ognia ponad skałką - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej odpalisz pochodnię od ognia ponad skałką.

Kiedy dojdziesz do końca w prawo zobaczysz skrzynkę z pochodniami - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy dojdziesz do końca w prawo zobaczysz skrzynkę z pochodniami. Aby je odpalić musisz wrócić pod wodospadem w lewo i znowu przejść pod wodospadem w prawo. Ale wtedy pochodnia zgaśnie. Trzeba więc użyć innego sposobu. Odpal pochodnię i przerzuć ją ponad wodospadem. Potem przejdź w prawo i podnieś rzuconą pochodnię.

Po przejściu kilku kolejnych korytarzy i pokonaniu przeciwników dojdziesz do miejsca, w którym przejmiesz kontrolę nad Milusiem - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przejściu kilku kolejnych korytarzy i pokonaniu przeciwników dojdziesz do miejsca, w którym przejmiesz kontrolę nad Milusiem.

Jako pies przekopuj się przez wszystkie zaspy zagradzające drogę dalej - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Jako pies przekopuj się przez wszystkie zaspy zagradzające drogę dalej.

Miluś całkiem zwinnie wspina się po pionowych ścianach - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Miluś całkiem zwinnie wspina się po pionowych ścianach. Miarowo wciskaj przycisk skoku, aby mu się to udało.

W końcu będziesz jednak musiał uciekać przed wodą zalewającą korytarz - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W końcu będziesz jednak musiał uciekać przed wodą zalewającą korytarz. Przeskakuj ponad przeszkodami i uważaj na kolczaste "cosie" porastające korytarz raz z prawej, raz z lewej strony.