Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada

Po wyjściu z wody rzuć butelką w skrzynię by odblokować przejście - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wyjściu z wody rzuć butelką w skrzynię by odblokować przejście.

Pozbądź się dwóch tubylców przy użyciu pięści i pomocy Baryłki - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pozbądź się dwóch tubylców przy użyciu pięści i pomocy Baryłki.

Następnie poproś kapitana by ten podrzucił Cię do góry - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Następnie poproś kapitana by ten podrzucił Cię do góry. Przejdź w prawo zwisając z drabinki i przeskocz w stronę mechanizmu, który następnie uruchom.

Kawałek dalej spotkasz trzech przeciwników - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej spotkasz trzech przeciwników. Zamiast jednak rzucać się na nich z pięściami, rzuć w pierwszego po prawej garnkiem celując w jego głowę. Kiedy garnek spadnie mu na głowę, ten oślepiony znokautuje swoich towarzyszy. Na końcu podbiegnij i uderz go raz.

W pewnym momencie rozdzielisz się z Baryłką i będziesz przedzierał się przez ciemne korytarze w prawo, by uruchomić prąd i włączyć światło - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W pewnym momencie rozdzielisz się z Baryłką i będziesz przedzierał się przez ciemne korytarze w prawo, by uruchomić prąd i włączyć światło.

W drodze powrotnej możesz mieć trudność z dotarciem z powrotem do Baryłki - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W drodze powrotnej możesz mieć trudność z dotarciem z powrotem do Baryłki. W miejscu, gdzie z jednej ze ścian wyjeżdżają stalowe kładki, poczekaj aż kładka po lewej stronie będzie się miała wysunąć i odbij się od ściany po prawej stronie. Wjedź wyżej i przeskocz w prawo do wyjścia.

Kolejnej walki nie da się uniknąć - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kolejnej walki nie da się uniknąć. Zewsząd nadbiegać będą przeciwnikcy, okładaj ich więc tak szybko jak się da pięściami. Nie stój jednak w miejscu, ruszaj się by nie zostać trafionym.

Kolejny wróg będzie miał strzelbę - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kolejny wróg będzie miał strzelbę. Szybko biegnij w jego kierunku i kiedy tylko staniesz na lewej klapie zeskocz poziom niżej. Wyjdź przez prawą klapę i załatw typa od tyłu.

Po stanięciu na zapadni kładki-zapadnie ustawią się we właściwej pozycji jedynie na kilka sekund - Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po stanięciu na zapadni kładki-zapadnie ustawią się we właściwej pozycji jedynie na kilka sekund. Szybko przeskocz po nich do końca w prawo.