Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 13, 14, 18 | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 13 - Do sterówki

Zaraz po scence filmowej natkniesz się na marynarza z bronią palną - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zaraz po scence filmowej natkniesz się na marynarza z bronią palną. Skrzynia ze złotym krabem znajduje się pod podłogą, za zakratowaną częścią. Będziesz musiał do niej podejść choćby po to, by zajść marynarza od tyłu.

Skrzynia znajduje się obok pracujących robotników - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Skrzynia znajduje się obok pracujących robotników. Zabierz kraba zanim przejdziesz przez drzwi poziom wyżej.

Po złapaniu marynarza z kluczem przejdź w prawo i odbij się od ściany na drabinkę - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po złapaniu marynarza z kluczem przejdź w prawo i odbij się od ściany na drabinkę. Wyżej jest skrzynia.

Rozdział 14 - Wrak

Po tym jak po raz pierwszy zostaniesz podrzucony w górę przez kapitana Baryłkę wskocz od razu poziom wyżej i przejdź w prawo do skrzyni - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po tym jak po raz pierwszy zostaniesz podrzucony w górę przez kapitana Baryłkę wskocz od razu poziom wyżej i przejdź w prawo do skrzyni.

Kawałek dalej, po wysunięciu kładki ponad obracającymi się pod wodą zębatkami idź do końca korytarza w lewo - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej, po wysunięciu kładki ponad obracającymi się pod wodą zębatkami idź do końca korytarza w lewo. Na górze jest skrzynia.

Rozdział 18 - Wejście do pałacu

Biegnij do końca ulicy omijając po drodze tajne wejście do pałacu blokowane chwilowo przez jednego z tubylców - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Biegnij do końca ulicy omijając po drodze tajne wejście do pałacu blokowane chwilowo przez jednego z tubylców.

Po zanurkowaniu i przepłynięciu dłuższego korytarza bez potrzeby omijania przeszkadzajek - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zanurkowaniu i przepłynięciu dłuższego korytarza bez potrzeby omijania przeszkadzajek.

Kawałek dalej, po podpłynięciu korytarzem w górę, obok wielkiej meduzy - Rozdziały 13, 14, 18 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej, po podpłynięciu korytarzem w górę, obok wielkiej meduzy.