Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 29 - Cisza morska

Ustaw arkusz papieru obracając go tak, aby dokładnie pokrywał się z wizerunkiem posiadłości - Rozdziały 29 - 30 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Ustaw arkusz papieru obracając go tak, aby dokładnie pokrywał się z wizerunkiem posiadłości. Łatwo będzie wówczas zauważyć, na którą jej część wskazują dwa czerwone znaki X.

Rozdział 30 - Tajemniczy klucz

Końcowe etapy w domu nie wymagają już wielkiej finezji, choć przeciwnicy w rycerskich zbrojach pojawią się w większej ilości - Rozdziały 29 - 30 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Końcowe etapy w domu nie wymagają już wielkiej finezji, choć przeciwnicy w rycerskich zbrojach pojawią się w większej ilości. Na szczęście na ich bezproblemowe pokonanie jest nowy sposób. W pomieszczeniu z kluczem trzymanym przez zakutego w stal typa wskocz na jego poziom by się mu pokazać i szybko zeskocz na podłogę, po czym podbiegnij do stojącej na środku zbroi i wskocz do niej.

Następnie zwyczajnie zacznij innych okutych w pancerze wrogów okładać pięściami, by się ich pozbyć - Rozdziały 29 - 30 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Następnie zwyczajnie zacznij innych okutych w pancerze wrogów okładać pięściami, by się ich pozbyć.

Na następnym ekranie dojdziesz do pokoju z emblematami na ścianach - Rozdziały 29 - 30 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Na następnym ekranie dojdziesz do pokoju z emblematami na ścianach. Weź piłkę plażową i rzuć w jeden z nich równocześnie z Baryłką, a otworzą się drzwi po prawej stronie. Przejdź przez nie.

Znajdziesz się w bibliotece - Rozdziały 29 - 30 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znajdziesz się w bibliotece. Podejdź do prawej strony pustej gabloty, gdzie stoi globus i naciśnij wyświetlany na ekranie klawisz.