Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

47-P Dzieła sztuki | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

47-P Dzieła sztuki

Rozpoczęcie: Po zabraniu jednego z trzech obrazów lub wejściu do drugiego pomieszczenia w galerii w [1] na poniższej mapie.

Przechadzając się po kampusie uniwersyteckim natrafisz na galerię, do której wejście znajduje się w [1] (z lewej strony) - 47-P Dzieła sztuki - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Przechadzając się po kampusie uniwersyteckim natrafisz na galerię, do której wejście znajduje się w [1] (z lewej strony). Wejdź do środka i udaj się do drugiego pomieszczenia. Spotkasz tam Tkacza Rzeczywistości, który opowie ci o trzech brakujących obrazach. Pierwsze dwa znajdziesz na uniwersytecie w [3] (przejdź przez bramę w [2]). Zejdź po schodach i wbiegnij do prawego korytarza. Pierwszy obraz, Zamglone wybrzeże, wisi w sali wykładowej.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie