Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

15-G Szklana mapa - część druga | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

15-G Szklana mapa - część druga

Rozpoczęcie: Zadanie to otrzymujesz po wykonaniu zadania [11-G] Pracownia.

Drugą część szklanej mapy najlepiej jest odnaleźć podczas wykonywania zadania [13-G] Szklany słój (możesz oczywiście zrobić to kiedy indziej) - 15-G Szklana mapa - część druga - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Drugą część szklanej mapy najlepiej jest odnaleźć podczas wykonywania zadania [13-G] Szklany słój (możesz oczywiście zrobić to kiedy indziej). Twoim zadaniem jest przenieść się do [1] (Zatoka Kranger) albo jeszcze lepiej do [2] (Stara destylarnia), o ile odnalazłeś ten drugi teleporter. Bez przeszkód dostaniesz się do [3], gdzie znajdziesz studnię (wokół mogą kręcić się jedynie Wilki, Białe Wilki i Niedźwiedzie). Za jej pomocą zejdź do podziemi.

Znajdziesz się w [4] - 15-G Szklana mapa - część druga - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Znajdziesz się w [4]. Wyjdź z wody i rozpraw się z dwoma Ublarionami za zakrętem (wojownik i mag). Wywab pierwszego, zabij go, a dopiero potem zajmij się drugim. Wrogowie są całkiem wytrzymali, ale raczej nie powinni sprawić problemów. Po wyeliminowaniu wrogów zabierz Drugą część Szklanej mapy z [5]. Dostaniesz za to 20,000 PD.

1 - 15-G Szklana mapa - część druga - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Dokończ zadanie [13-G] Szklany słój lub, jeśli masz je za sobą, wykonuj po prostu kolejne zadania.