Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 21 sierpnia 2018, 17:10

autor: Vergil

Cyberpunk 2077 – nowe screeny i konkrety na temat zadań

Na targach gamescom 2018 nie mogło zabraknąć studia CD Projekt RED i jego nowego dzieła, czyli gry Cyberpunk 2077. Autorzy zaprezentowali światu świeże screenshoty oraz zdradzili, jaka filozofia stoi za zadaniami, które będziemy wykonywać w trakcie naszych wojaży w Night City.

Studio CD Projekt RED przywiozło na targi gamescom 2018 Cyberpunka 2077, którego ponownie prezentuje za zamkniętymi drzwiami. Gracze z całego świata mogą jednak podziwiać nowe klimatyczne zrzuty ekranu (jeden z nich czeka na Was poniżej, pozostałe – na końcu wiadomości) oraz dowiedzieć się co nieco na temat tego, jaka filozofia przyświeca projektantom zadań, które będziemy wykonywać w trakcie rozgrywki. Przejdźmy więc do konkretów.

Jak widać, nawet w Night City można spotkać pomocnych ludzi, którzy przy byle okazji zapytają nas, czy mamy jakiś problem. - Cyberpunk 2077 – nowe screeny i konkrety na temat zadań - wiadomość - 2018-08-21
Jak widać, nawet w Night City można spotkać pomocnych ludzi, którzy przy byle okazji zapytają nas, czy mamy jakiś problem.

W rozmowie z redakcją serwisu PC Gamer Patrick Mills, czyli quest designer w CD Projekt RED, zdradził, że pod względem konstrukcji zadań Cyberpunkowi 2077 będzie bardzo blisko nawet nie tyle do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, co do dodatków do niej. To właśnie w trakcie pracy nad Sercami z kamienia oraz Krwią i winem ukształtowała się wyżej wspomniana filozofia, którą obecnie kieruje się jego zespół. Misje będą nie tylko nieliniowe (każdą z nich zrealizujemy na rozmaite, niekiedy diametralnie różne sposoby), lecz przede wszystkim – logiczne.

Powyższe stwierdzenie rozjaśnia przykład podany przez Millsa. Otóż przypomina on jedno z zadań czekających na Geralta (uwaga na drobne spoilery!), w którym musiał on odnaleźć farbę skradzioną zleceniodawcy. Zguba miała znajdować się w jednej z jaskiń – jeśli jednak wiedźmin zawędrował tam, jeszcze zanim podjął się tego questa, farby tam nie było. Gdy zostało to zauważone przez Millsa, deweloperzy musieli przerobić całe zadanie, uwzględniając fakt, że farba musi być możliwa do odnalezienia nawet wówczas, kiedy Biały Wilk nie spotka jej właściciela.

Na koniec warto odnotować, że Mills zdradził również, iż jego ekipa zwyczajnie „nie była jeszcze gotowa”, by zaprezentować gameplay z Cyberpunka 2077 szerokiej publiczności w trakcie tegorocznych targów gamescom.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Cyberpunk 2077
  2. Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City
Cyberpunk 2077 – nowe screeny i konkrety na temat zadań - ilustracja #5

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077