Popularne recenzje gier PC 31
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry Diluvion – brzydkie kaczątko podwodnego survivalu
recenzja gry7 lutego 2017
Dobra, moje kochane szczury lądowe, pora spakować sakwę i wskakiwać do tej blaszanej puszki, którą zwiecie okrętem podwodnym. Zabieramy się w drogę z Diluvionem. Że łajba trochę nieszczelna? Damy radę...
Recenzja gry Diluvion – brzydkie kaczątko podwodnego survivalu
Recenzja gry Valhalla Hills - duch The Settlers ciągle żywy
recenzja gry30 listopada 2015
Valhalla Hills to barwna strategia ekonomiczna twórców serii Cultures, nawiązująca do klasycznych przedstawicielu gatunku. Niestety, to nie są Settlersy, na które czekaliśmy.
Recenzja gry Valhalla Hills - duch The Settlers ciągle żywy
Recenzja gry The Surge – Dark Souls w przyszłości
recenzja gry16 maja 2017
The Surge to solidnie zrealizowana i wyróżniająca się produkcja w stylu Dark Souls. Niestety, ciągną ją w dół pojedyncze niezbalansowane fragmenty rozgrywki.
Recenzja gry The Surge – Dark Souls w przyszłości
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
recenzja gry6 grudnia 2016
Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosłoHearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda
gramy dalej31 sierpnia 2015
Kolejny dodatek do Hearthstone'a przyniósł nam ponad 130 kart – oczywiście nie wszystkie są na tyle dobre, bo znaleźć się w wielu taliach. My wybraliśmy top 10 najlepszych i... najsłabszych kart z Wielkiego Turnieju.
Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda
Recenzja gry BattleTech – mecha dobra gra
recenzja gry2 maja 2018
Jak dobrze wykorzystać licencję popularnej marki pokazuje BattleTech. Jeszcze nigdy tak niewielu nie zrobiło tak wiele dla tak wielu fanów taktycznych starć wielkich mechów.
Recenzja gry BattleTech – mecha dobra gra
Test Diablo III z patchem 2.1.0 - wysyp nowości, jeszcze lepsza gra
gramy dalej29 sierpnia 2014
Blizzard w końcu zdecydował się udostępnić długo oczekiwany patch 2.1.0. do gry Diablo III. Pierwsze wrażenie jest świetne - nie dość, że Rogaty mocno zyskał po dodatku Reaper of Souls, kolejna porcja udogodnień czyni z niego jeszcze lepszy produkt.
Test Diablo III z patchem 2.1.0 - wysyp nowości, jeszcze lepsza gra
Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak
gramy dalej16 lutego 2017
Diablo III ciągle ma masę fanów i wielu graczy, co nie zawsze idzie w parze. Niestety, twórcom nadal brakuje pomysłów na to, żeby w interesujący sposób rozwijać grę. Aktualizacja 2.5.0 nie wniesie wiele...
Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak
Co nowego w grze Diablo III? - testujemy patch 2.2.0
gramy dalej3 marca 2015
Blizzard wciąż walczy, by zadowolić niemałą rzeszę miłośników gry Diablo III. O skali popularności nowego patcha niech zaświadczy fakt, że problemy w dostaniu się na serwer testowy przypominają kłopoty, jakich doświadczaliśmy zaraz po premierze rąbanki.
Co nowego w grze Diablo III? - testujemy patch 2.2.0
Diablo III i nowa Kostka Horadrimów – czy z patchem 2.3.0 gra nie staje się zbyt prosta?
gramy dalej9 września 2015
Diablo III ciągle jest rozwijane. Kolejna aktualizacja o numerku 2.3.0 wprowadziła ciekawy przedmiot – Kostkę Kanaiego, podobną o Kostki Horadrimów z „dwójki”. Sprawdzamy jak zmienia ona grę.
Diablo III i nowa Kostka Horadrimów – czy z patchem 2.3.0 gra nie staje się zbyt prosta?
Diablo III w wersji 2.4.0 – król rozsiada się na tronie
gramy dalej20 grudnia 2015
Nadchodzi kolejna duża i darmowa aktualizacja do wydanego trzy lata temu Diablo III. Nie ma co ukrywać – zaostrza ona apetyt na kolejny duży dodatek!
Diablo III w wersji 2.4.0 – król rozsiada się na tronie
Analizujemy Diablo III – chwilowa stagnacja czy początek końca?
gramy dalej25 lipca 2016
Dokąd zmierzasz Diablo? W trzeciej odsłonie kultowych hack’n’slashy Blizzarda powoli zaczyna wiać nudą. Co zrobią twórcy gry?
Analizujemy Diablo III – chwilowa stagnacja czy początek końca?
Graliśmy w The Darkening of Tristram – diablo duża wpadka Blizzarda?
gramy dalej22 listopada 2016
Z okazji 20-lecia serii Diablo Blizzard przygotował swoisty remake pierwszej odsłony kultowej serii hack’n’slashy. The Darkening of Tristram dostępne w Diablo III zapowiada się na duży niewypał.
Graliśmy w The Darkening of Tristram – diablo duża wpadka Blizzarda?
Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji
gramy dalej18 stycznia 2017
Co Diablo III oferuje na początku roku? Niezbyt fascynujący dziewiąty sezon, kilka poprawek, jeden spory błąd oraz Ciemność nad Tristram. Nie jest dobrze...
Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji
Recenzja gry FIFA 17 na PC – gracze równi wobec wirtualnego futbolu
recenzja gry5 października 2016
W odróżnieniu od pecetowego portu PES-a 2017 FIFA 17 w wersji na komputery osobiste dorównuje poziomem wydaniom konsolowym. Poziomem, który naprawdę zadowala.
Recenzja gry FIFA 17 na PC – gracze równi wobec wirtualnego futbolu
Recenzja gry Pro Evolution Soccer 2017 na PC – zmian jak na lekarstwo
recenzja gry24 września 2016
Pecetowi fani futbolu nie mają lekko – kiedyś ignorowali ich twórcy FIF-y, dziś to samo robią producenci PES-a. I to już któryś raz z rzędu.
Recenzja gry Pro Evolution Soccer 2017 na PC – zmian jak na lekarstwo
Recenzja gry Psychonauts 2 - mózg rozwalony
recenzja gry1 kwietnia 2022
Psychonauts 2 miesza w głowie wieloma stylistyczno-narracyjnymi dziwnościami, chwyta za gardło masą zwrotów akcji i pomysłów na siebie, a na sam koniec łapie za serce ciepłem i morałem snutej opowieści. Psychodeliczny szał ciał, ot co.
Recenzja gry Psychonauts 2 - mózg rozwalony
Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie
recenzja gry1 grudnia 2017
Prawie jak Elex. Prawie jak Assassin’s Creed. Prawie jak Dishonored. Każde z tych stwierdzeń okazuje się prawdziwe względem Seven: The Days Long Gone, gry RPG polskiego studia Fool’s Theory. Niestety, prawdą jest też, że „prawie” robi różnicę...
Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie
Recenzja gry Far Cry: Primal - oryginalny czas i miejsce akcji, wyświechtane rozwiązania
recenzja gry22 lutego 2016
Z współczesnego pola walki trafiamy do świata, w którym podstawowym narzędziem argumentacji swoich poglądów jest maczuga, a zamiast wsiadać do czterokołowego pojazdu dosiadamy czworonoga. Oto Far Cry Primal, opowieść dziejąca się 12 tysięcy lat temu.
Recenzja gry Far Cry: Primal - oryginalny czas i miejsce akcji, wyświechtane rozwiązania
Recenzja gry Far Cry: Primal na PC - (nie)prehistoryczny port
recenzja gry3 marca 2016
Pecetowy Far Cry Primal mimo początkowych obaw o jakość portu okazał się całkiem przyzwoicie przygotowanym programem, który dzięki kilkustopniowemu wyborowi jakości oprawy wizualnej ma szanse na uruchomienie nawet na słabszych maszynach.
Recenzja gry Far Cry: Primal na PC - (nie)prehistoryczny port
Recenzja gry Shardlight - przygnębiająco, klasycznie, stylowo, bez zmian
recenzja gry23 marca 2016
Recenzowanie Shardlighta to ciężki kawałek chleba, bo choć można podziwiać, że przy użyciu skromnych środków deweloperzy potrafią tworzyć tak grywalne i wciągające historie, to jednak można się zastanawiać, czy nie stać ich na więcej.
Recenzja gry Shardlight - przygnębiająco, klasycznie, stylowo, bez zmian
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
recenzja gry21 marca 2017
Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
Recenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra roku
recenzja gry22 grudnia 2017
Zgodnie z obietnicą, Playerunknown’s Battlegrounds wyszło z fazy wczesnego dostępu jako niewątpliwie bardziej dopracowany i lepszy produkt niż parę miesięcy temu. Nie oznacza to jednak, że to już ukończona i bogata w zawartość gra.
Recenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra roku