Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 30

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Piraci Nowego Świata - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2004

Piraci Nowego Świata to przygodowa gra akcji i zarazem rozbudowana symulacja morska rozgrywająca się w okresie panowania potężnych okrętów żaglowych pływających pod banderą „czaszki”, przygotowana przez zespół Ascaron (twórcy m.in. Port Royale).

Piraci Nowego Świata - recenzja gry

Legion - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2003

Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.

Legion - recenzja gry
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2001

Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

recenzja gry4 czerwca 2001

Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

Gorky 17 - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Polska gra, która niemalże odniosła sukces na Zachodzie. Czy fakt, że tak się nie stało to wina tylko marketingu, czy też problemów samej gry?

Gorky 17 - recenzja gry

Worms 3D - recenzja gry

recenzja gry20 listopada 2003

Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...

Worms 3D - recenzja gry

Half-Life 2: Episode One - recenzja gry

recenzja gry6 czerwca 2006

Akcja epizodu pierwszego rozpoczyna się tuż po pamiętnych wydarzeniach w Cytadeli, jakie miały miejsce w końcowych scenach Half-Life’a 2. Gordon Freeman zostaje odnaleziony w rumowisku przez pieska, mechanicznego przyjaciela Alyx Vance.

Half-Life 2: Episode One - recenzja gry

Cezar IV - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2006

Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.

Cezar IV - recenzja gry

Act of War: Direct Action - recenzja gry

recenzja gry12 maja 2005

Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.

Act of War: Direct Action - recenzja gry
Earth 2160 - recenzja gry

Earth 2160 - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2005

Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.

Earth 2160 - recenzja gry
Operation Flashpoint: Cold War Crisis - recenzja gry

Operation Flashpoint: Cold War Crisis - recenzja gry

recenzja gry4 października 2001

Operation Flashpoint, to symulator, nie tyle żołnierza, co wojny, łączący w sobie elementy wielu różnych gatunków, z akcją umiejscowioną w z lekka alternatywnym świecie roku 1985.

Operation Flashpoint: Cold War Crisis - recenzja gry

Clive Barker's Undying - recenzja gry

recenzja gry19 lutego 2001

Clive Barker – angielski autor powieści grozy – postanowił swoją wizję horroru zaprezentować w postaci gry „Undying”. Konwencja gry akcji jest tylko pretekstem do wciągnięcia gracza w mroczny i przerażający świat rodziny Covenantów. Jaki dało to efekt?

Clive Barker's Undying - recenzja gry

Kameleon - recenzja gry

recenzja gry20 stycznia 2006

Lata osiemdziesiąte XX wieku. Bohaterem jest były agent CIA, wyrzucony z roboty z powodu samowolnej próby wyjaśnienia przyczyn zabójstwa swoich rodziców. Tak oto zaczyna się interesująca skradanka, o której istnieniu mało kto wie.

Kameleon - recenzja gry

Pet Racer - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2002

Pet Racer to niesamowite wyścigi z mieszkańcami leśnej krainy w roli głównej, które dziwnym trafem poczuły się jak prawdziwi drogowi piraci. Na niezbyt odległej polanie rozpoczęła się kłótnia o to, które ze zwierzątek świata jest najszybsze.

Pet Racer - recenzja gry
Gothic II - recenzja gry

Gothic II - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2003

Gothic II to sequel jednej z najlepszych gier akcji/cRPG roku 2001. Podobnie jak w części poprzedniej akcja Gothic II toczy się w świecie fantasy Myrtana i kontynuuje fabułę poprzedniczki, tj. wojny pomiędzy Orkami i Ludźmi.

Gothic II - recenzja gry

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2003

Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

Aliens vs Predator 2: Primal Hunt - recenzja gry

recenzja gry25 października 2002

„Aliens vs Predator 2: Primal Hunt” to dodatek do jednej z najlepszych gier akcji roku 2001, stworzony przez zespół Third Law Interactive, twórców gry akcji „KISS: Psycho Circus”. Fabuła "Primal Hunt" zawiązuje się 500 lat przed wydarzeniami z AvP2...

Aliens vs Predator 2: Primal Hunt - recenzja gry

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2006

Front wschodni w FPS-ach jest traktowany dosyć pobieżnie. Taka seria Medal of Honor wyeksploatowała praktycznie każdy temat wojenny. Jednak i tam ominięto historię walk na wschód od Wisły...

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2005

Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

Football Manager 2005 - recenzja gry

recenzja gry29 listopada 2004

„Football Manager 2005” jest grą bardzo dobrą. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracach nad serią „Championship Manager”, stary sprawdzony i unowocześniony silnik, a także cała masa opcji – to są elementy, które mówią same za siebie.

Football Manager 2005 - recenzja gry

Armie Exigo - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2004

Do walki stają trzy ogromnie różniące się plemiona: imperium, upadli i bestie. Boje toczymy przeciwko upadłym, dostając pod kontrolę coraz to nowe typy jednostek. Na początku tworzymy armię z paladynami i elfami na czele...

Armie Exigo - recenzja gry

Zegarmistrz - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2001

The Watchmaker to niekonwencjonalna gra przygodowa włoskiego producenta Trecision, oparta o trójwymiarowe środowisko graficzne i przyjazny użytkownikowi interfejs.

Zegarmistrz - recenzja gry