Popularne recenzje gier PC 23
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry Resident Evil 2 – więcej niż remake
recenzja gry22 stycznia 2019
Gdyby wszystkie odświeżenia klasycznych gier prezentowały taki poziom wykonania co nowy Resident Evil 2, to nie potrzebowalibyśmy całkowicie nowych gier.
Recenzja gry Resident Evil 2 – więcej niż remake
Recenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistem
recenzja gry20 kwietnia 2017
Bodaj najbardziej kontrowersyjna strategiczna premiera roku zadebiutuje za tydzień, ale recenzenci już ją ograli. Czy Dawn of War III jest zbyt kolorowy i zbyt „MOB-owaty”? Nie jest. Czy to pogromca StarCrafta? Na to pytanie trudniej odpowiedzieć…
Recenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistem
Recenzja gry Steep - alpejska stypa
recenzja gry10 grudnia 2016
Ekstremalne sporty mają rzeszę fanów, którzy zasługują na dobrą grę. Steep niestety do nich nie należy.
Recenzja gry Steep - alpejska stypa
Recenzja gry Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – karty na stół
recenzja gry6 listopada 2018
Wraz z aktualizacją do wersji Homecoming oczekiwany Gwint wyszedł z bety. Czas osądzić, jak studio CD Projekt Red poradziło sobie z nowym dla siebie gatunkiem i czy ich dzieło jest w stanie podjąć równą walkę z konkurencją.
Recenzja gry Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – karty na stół
Recenzja gry A Way Out – bo do ucieczki trzeba dwojga
recenzja gry22 marca 2018
Przygodówka, skradanka, chodzona bijatyka, samochodówka, strzelanka - A Way Out co krok zaskakuje nowymi mechanikami, dzięki którym kilkugodzinna kooperacyjna przygoda mija szybko i przyjemnie.
Recenzja gry A Way Out – bo do ucieczki trzeba dwojga
Recenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatyki
recenzja gry22 stycznia 2018
FighterZ spełni wszystkie marzenia fanów Dragon Balla, oferując przepiękne, świetnie wyglądające walki, przystępny system walki i tony fanserwisu oraz nawiązań do kultowego anime.
Recenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatyki
Recenzja gry Pathfinder: Kingmaker – Baldur's Gate spotyka Sim City
recenzja gry11 października 2018
Dobry władca spór rozstrzygnie, miasto postawi, a potem smoka własnoręcznie ubije. I tak to będzie wyglądało w Pathfinder: Kingmaker debiutującego Owlcat Games. To niezłe RPG z kilkoma poważnymi „ale”.
Recenzja gry Pathfinder: Kingmaker – Baldur's Gate spotyka Sim City
Recenzja gry Graveyard Keeper – cmentarne Stardew Valley
recenzja gry11 września 2018
Marzyliście kiedyś o zostaniu grabarzem? Pewnie nie, ale nie znaczy to, że nie warto wypróbować tego nietypowego fachu - zwłaszcza, gdy można to zrobić w dość zwariowanej otoczce nietypowego świata fantasy.
Recenzja gry Graveyard Keeper – cmentarne Stardew ValleyElite Forces: WWII Normandy - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2001
W grze Elite Forces: WWII Normandy mamy możliwość pokierować grupą tych odważnych żołnierzy w dziesięciu zabójczych misjach.
Elite Forces: WWII Normandy - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gry
Unreal Tournament 2004 - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2004
Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes. Unreal Tournament 2004 zawiera wszystko to, co znalazło się w Unreal Tournament 2003 oraz wiele więcej...
Unreal Tournament 2004 - recenzja gryŚwiątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2004
Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja grySpace Colony - recenzja gry
recenzja gry26 stycznia 2004
Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...
Space Colony - recenzja gry
Project IGI - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2001
Project I.G.I. to gra, która zachwyciła mnie tym, że miałem w niej pełną swobodę w wyborze metody i sposobu wykonania powierzonej misji. Wiedziałem co mam zrobić, a jak się za to zabrałem, to już była tylko i wyłącznie moja sprawa.
Project IGI - recenzja gry
Quake III: Arena - recenzja gry
recenzja gry28 maja 2001
Wydając Quake III Arena, id Software postanowił dokonać małego przewrotu w światku strzelanek FPP i po raz pierwszy wypuścił grę stworzoną głównie z myślą o trybie wieloosobowym.
Quake III: Arena - recenzja gryHearts of Iron 2 - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2005
„Hearts of Iron II” to kontynuacja znanej serii strategii wojenno-ekonomicznych. Teoretycznie jest to druga część gry „Hearts of Iron”, lecz jej korzenie sięgają zamierzchłych czasów, kiedy na rynku pojawił się przebój „Europa Universalis”.
Hearts of Iron 2 - recenzja gryTheocracy - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.
Theocracy - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gryMyst IV: Objawienie - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2004
Będzie to historia o zbrodni i o karze, o szaleństwie i o miłości, o poświęceniu i zemście. Każdy, kto chociaż raz miał okazję zmierzyć się z tą historią, na pewno przyzna, że warstwa fabularna stanowiła zawsze mocną stronę tej serii.
Myst IV: Objawienie - recenzja grySacred: Podziemia - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2005
Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.
Sacred: Podziemia - recenzja grySąsiedzi z Piekła Rodem 2 - recenzja gry
recenzja gry27 kwietnia 2004
Druga część przezabawnej gry strategicznej, której premiera miała miejsce w czerwcu 2003 roku. Pełna wersja Neighbours From Hell 2, podobnie jak oryginalny tytuł, skupia się na zdrowych i niezdrowych relacjach, jakie panują pomiędzy sąsiadami.
Sąsiedzi z Piekła Rodem 2 - recenzja gryAmerican Conquest - recenzja gry
recenzja gry17 września 2003
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich...
American Conquest - recenzja gryThe I of the Dragon - recenzja gry
recenzja gry24 maja 2004
Dawno, dawno temu, w baśniowej krainie, gdzie magia nie była niczym niezwykłym, ludzie żyli w pokoju i harmonii od wielu setek lat. Aż pewnego dnia, stało się coś strasznego. Setki krwiożerczych bestii wyległo ze swych plugawych nor i zaatakowało ludzi.
The I of the Dragon - recenzja gryVivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2006
Z jednej strony Vivisector sprawia wrażenie klimatycznej produkcji, przy której można mile spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, z drugiej jednak razi niedopracowanymi lub przestarzałymi elementami rozgrywki. Niełatwo ją jednoznacznie ocenić.
Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry