Unreal Tournament 2004: Sterowanie
Aktualizacja:
PORUSZANIE SIĘ | KLAWISZ |
Strzał | LPM |
Alternatywny strzał | PPM |
Idź wprzód | W |
Idź w tył | S |
Strafe'uj w lewo | A |
Strafe'uj w prawo | D |
Skok | Spacja |
Kucnięcie | Shift |
Patrz w górę | Delete |
Patrz w dół | Page Down |
Centruj widok | End |
PODPOWIEDZI | KLAWISZ |
Pokaż drogę do bazy czerwonych | M |
Pokaż drogę do bazy niebieskich | N |
MOWA | KLAWISZ |
Aktywuj mikrofon | F |
KOMUNIKACJA | KLAWISZ |
Wypowiedź | T |
Wypowiedź drużyny | R |
Pokaż menu wypowiedzi | V |
BRONIE | KLAWISZ |
Następna broń | Rolką w górę |
Poprzednia broń | Rolką w dół |
Przełącz na ostatnią broń | B |
Przełącz na najlepszą broń | G |
HUD | KLAWISZ |
Pomniejsz HUD | Minus |
Powiększ HUD | Plus |
RÓŻNE | KLAWISZ |
Użyj | E |
Pauza | Pause |
Zrzut ekranu | F9 |
Menu | Esc |
Tabela wyników | F1 |
Chat | F2 |
Statystyki prywatne | F3 |
Pokaż listę odtwarzania | F11 |
Włącz mapę radarową | F12 |
- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Fabuła
- Unreal Tournament 2004: Sterowanie
- Unreal Tournament 2004: Tryby gry
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.1
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.2
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
- Unreal Tournament 2004: Inne przedmioty
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
- Unreal Tournament 2004: Wieżyczki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
