Unreal Tournament 2004: ASSAULT
Aktualizacja:
Tryb ten polega na zdobyciu pewnego celu. W zależności od mapy może to być czołg plazmowy, wyrzutnia rakiet bądź po prostu ucieczka pojazdem. Rozgrywka ta jest bardzo popularna, bo w zdecydowanym stopniu decyduje tu gra drużynowa, a nie egoizm. Na początku widzimy film, pokazujący co jest naszym celem. Opowiadana jest również historia tego pojedynku oraz pokazane są liczne utrudnienia, jakie mogą towarzyszyć nam w drodze po zwycięstwo. Po przeanalizowaniu sytuacji ruszamy w bój. Od razu muszę uprzedzić, że komputer wystawia nas na pozycji bardzo dalekiej od celu. Aby respawnować się bliżej należy systematycznie zdobywać teren poprzez stanięcie na zaznaczonym wykrzyknikiem miejscu.

Dojście do miejsca respawnu jest niezwykle trudne, bo jest silnie strzeżone przez wroga.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Multiplayer - poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Tryby
- Unreal Tournament 2004: ASSAULT
- Unreal Tournament 2004: DEATHMATCH i TEAM DEATHMATCH
- Unreal Tournament 2004: MUTANT
- Unreal Tournament 2004: DOUBLE DOMINATION
- Unreal Tournament 2004: BOMBING RUN
- Unreal Tournament 2004: LAST MAN STANDING
- Unreal Tournament 2004: INVASION
- Unreal Tournament 2004: CAPTURE THE FLAG
- Unreal Tournament 2004: ONSLAUGHT
- Unreal Tournament 2004: Tryby
- Unreal Tournament 2004: Multiplayer - poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
