Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

SCORPION (1 MIEJSCE)

Scorpion jest lekki i szybki, posiada lekki pancerz i jest bardzo efektywny przeciwko piechocie - Pojazdy cz.2 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Scorpion jest lekki i szybki, posiada lekki pancerz i jest bardzo efektywny przeciwko piechocie. Został stworzony raczej do roli wsparcia, niż do bezpośredniej walki. Z początku przeznaczony do badania terenu, Scorpion posiada umieszczony z tyłu emiter plazmy, wystrzeliwujący rząd pocisków plazmowych. Pociski te - połączone spójną mocą magnetyczną - będą latać w pobliżu wrogów lub pojazdów, a kolejno wybuchać. Ponadto, Skorpion jest wyposażony w dwa podwieszone ramiona , każde z trzema fabrycznymi stalowymi ostrzami o krawędziach o grubości jednego atomu.

RAPTOR (1 MIEJSCE)

Raptor od zawsze był uznawany za króla walki powietrznej - Pojazdy cz.2 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Raptor od zawsze był uznawany za króla walki powietrznej. Skonstruowany z trójfenylometano-ceramicznych płytek, płatowiec jest bardzo trwały. Dostrajając moc z podwójnych fazowo-indukcyjnych turbin plazmowych, regularny układ napędzanych magnetycznie ogniw, ochraniających skrzydła, pozwala Raptorowi na przyspieszenie poprzez wektorowanie grawitacji z jakiegogolwiek kierunku ,który wybierze pilot. Uzbrojony w dwa stałe miotacze plazmy i wieżyczkę rakiet samo-naprowadzających, Raptor pozwala bardzo szybko dziesiątkować wybrane cele, jednakże piloci Raptora muszą uważać na sterowalne rakiety Działek przeciwlotniczych atakujących z ziemi.

LEVIATHAN (5 MIEJSC)

Oryginalnie zaprojektowany do miejskiej pacyfikacji, Leviathan znalazł swoje najlepsze zastosowanie pod koniec wojen ludzi ze Skaarj - Pojazdy cz.2 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Oryginalnie zaprojektowany do miejskiej pacyfikacji, Leviathan znalazł swoje najlepsze zastosowanie pod koniec wojen ludzi ze Skaarj. Zasadniczo mobilna stacja szturmowa, Leviathan reprezentuje mobilną moc wojenną, możliwą do przewożenia jednego kierowcy i czterech pasażerów w środku każdego działka przeciw-pancernego, na każdym z rogów. W trakcie jazdy, kierowca może namierzyć wrogów - umieszczoną z tyłu - wyrzutnią rakiet, która wystrzeliwuje ciągły rój pocisków. Kiedy pilot zadecyduje stanąć w miejscu, główna broń może zostać rozmieszczona, co unieruchamia Leviathana. Wzmocnione dwoma kwantowo-fuzyjnymi reaktorami impulsowymi, główne działo tworzy negatywną dziwaczność w miejscu wstrząsu, wysysając całą energię i materię z bezpośredniego obszaru. Eksplodując na zewnątrz z dewastacyjną mocą, fala wstrząsowa może zniszczyć wszystko w jej zasięgu. Istnieją udokumentowane przypadki zrównywania przez Leviathana całych miast. Samotne ataki przeciwko temu pojazdowi w pełnej załodze są samobójstwem.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2004-06-01
19:04

eJay Legend

eJay
👎


Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh

Komentarz: eJay
2004-05-10
18:31

zanonimizowany76076 Generał

Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-11
20:32

zanonimizowany37078 Generał

😃

Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :

TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan

zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :

Komentarz: zanonimizowany37078
2004-04-10
10:45

zanonimizowany143866 Legionista

😒

LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!

Komentarz: zanonimizowany143866
2004-04-09
20:49

zanonimizowany11444 Generał

😜

Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)

Komentarz: zanonimizowany11444
2004-04-08
14:11

Vejt Senator

Vejt

Diablo II też miało fabułe i co z tego

Komentarz: Vejt
2004-04-08
13:42

Dessloch Legend


widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)

Komentarz: Dessloch
2004-04-08
12:30

eJay Legend

eJay


arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P

Komentarz: eJay
2004-04-08
12:15

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.

Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...

W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:59

eJay Legend

eJay
👍


arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...

Komentarz: eJay
2004-04-08
11:50

zanonimizowany129323 Pretorianin

LuCaZ15 ---> Przypominam ci, że jest to pierwsza część poradnika - opisująca uniwersum gry. Nie mogłem tam niczego dodać, gdyż wyczerpałem ten temat dogłębnie. Opisy mapek i taktyki walki znajdziecie w części drugiej.

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:49

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Ja nie porównuję UT 2004 do niczego. Mówię tylko że shootery w większości przypadków posiadają ciekawą fabułę, podając jako przykład Deus Exa. Po drugie nie dyskutuję na temat tego, o co chodzi w UT 2004, a mówię że ta gra posiada zadatki na fabułę (jest wprowadzenie, historia poszczególnych grup, wydarzenia). Po trzecie - co do Jedi Knighta, przypomnij sobie "jedynkę", w której to musiałeś przejść kilka poziomów bez miecza świetlnego. Przecież w tej grze 90% uzbrojenia to broń palna. Spróbuj przejść ją przy użyciu jedynie tego narzędzia walki :).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:51:42]

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:46

LuCaZ15 Generał

LuCaZ15

poradnik nie jest najlepszy. Mogles go ulepszyc i bardziej rozbudowac. OCena 5/10

Komentarz: LuCaZ15
2004-04-08
11:42

eJay Legend

eJay
😊


arthek---------------->Ta wypowiedza przeczysz sam sobie bo porownujesz UT2l4 do Deus Ex:) Ale niewazne. zreszta jak dla mnie Serious Sam ma bardziej rozbudowana fabule niz UT:) ale i tak o fabule tu niechodzi tylko o rzez, ktora jakby nie patrzec jest taka sama w UT.

BTW. Dla mnie Jedi Knight to TPP:) 95% akcji rozgrywamy za pomoca miecza swietlnego:)

Komentarz: eJay
2004-04-08
11:37

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Dlatego napisałem, że to jest twój punkt widzenia. Jeżeli chcę pograć w shootera, aby się zwyczajnie wyżyć - włączam np. Serious Sama (chociaż nie robię tego praktycznie w ogóle). Jednak większość gier z tego gatunku posiada wciągający scenariusz (vide Jedi Knight, Far Cry, Deus Ex poniekąd też jest shooterem) i chyba nie powiesz, że jest inaczej. Przy takich grach skupiam się na fabule równie dobrze, jak na akcji.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:37:47]

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:27

eJay Legend

eJay


arthek--------------->Chyba shootery na tym polegaja zeby sie skupic na akcji...scenariusz to ja mam w RPG i cRPG choc niezawsze (np. Diablo - typowy hack'n'slash).

Komentarz: eJay
2004-04-08
11:26

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Ja nie mówię że UT 2004 posiada ciekawą fabułę, ale że jakiś tam zadatek jest. Dlatego też opisałem go w dziale "fabuła".

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:25

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Nie napisałem że grając w UT 2004, ale w shootery dla single-playera. Przed chwilą napisałeś, że w shooterach skupiasz się na akcji. Ja napisałem że w moim przypadku jest inaczej.

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
11:21

eJay Legend

eJay
😊


arthek---------------->Nie no teraz mnie zaskoczyles...Grajac w UT myslisz o fabule??? Nie....:D buahahaha

Komentarz: eJay
2004-04-08
11:20

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> To jest twój punkt widzenia. Ja grając w różnej maści shootery, skupiam się na fabule w równym stopniu, jak na akcji.

Komentarz: zanonimizowany129323

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl