Unreal Tournament 2004: ONSLAUGHT

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Najlepsze zostawiłem sobie na koniec. Onslaught to nowy tryb w tej grze i muszę powiedzieć, że ma największą grywalność ze wszystkich. Czym on jest? W jednym zdaniu ciężko go opisać. Powiedzmy, że jest to mieszanka symulacji, shootera i strategii. To tutaj zaczyna się prawdziwa rozgrywka w UT2004. Wiem doskonale, co mówię, bo wiele osób jakie znam stwierdziły, że tylko dla tego trybu kupiły grę. Zacznijmy od początku. Nieważne, na jakiej planszy wylądujemy i tak wydaje nam się ona ogromna. Zapewne zauważyłeś coś takiego w swojej bazie:

PowerCore - najważniejsza rzecz w naszej bazie - ONSLAUGHT | Tryby | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

PowerCore - najważniejsza rzecz w naszej bazie.

To jest PowerCore. To od jego kondycji zależy nasza wygrana. Popatrz teraz na mini-mapę po prawej stronie ekranu. Zapewne zauważyłeś tam małe punkty połączone kreskami. Są to PowerNode'y, które decydują o zasilaniu naszego Core'a. Gdy nasz reaktor nie jest do żadnego połączony, wtedy nie posiada pola siłowego, a to oznacza, że jest podatny na ataki wroga. Standardowe "zdrówko" naszego reaktora wynosi 100 HP (health points). Aby jednak nie dopuścić do takiej sytuacji, aby nasz reaktor pozostawał bez ochrony, należy budować Node'y. Zaczynamy od położonego najbliżej Core'a. Aby zbudować takie cacko, należy wejść na małą platformę wystająca z ziemi. Budowanie odbywa się automatycznie. Budowę można przyspieszyć używając PPM (prawy przycisk myszy) na LinkGunie. Wysyłamy wiązkę w platformę albo w okrąg na górze. Możemy jeszcze szybciej wybudować Noda, działając LinkGunem na naszym koledze który, akurat buduje:

W taki sposób szybko budujemy Noda - ONSLAUGHT | Tryby | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

W taki sposób szybko budujemy Noda.

Ważne jest to, aby zdobyć więcej Node'ów niż przeciwnik. Niszczymy je standardowo, strzelając w wyświetlony nad nimi okrąg:

Wspomniałem już o mapach - ONSLAUGHT | Tryby | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Wspomniałem już o mapach. Są one wielkie. Dreptanie na piechotę nie jest tu wskazane, gdyż zajmuje zbyt dużo czasu. Dlatego tez mamy do dyspozycji pojazdy. Różnią się one wielkością, szybkością i wytrzymałością. Porozmawiamy teraz o ich odpowiednim wykorzystaniu w walce.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze36
2004-04-08
11:59

eJay Legend

eJay
👍


arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...

Komentarz: eJay
2004-04-08
12:15

zanonimizowany129323 Pretorianin

eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.

Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...

W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.

Komentarz: zanonimizowany129323
2004-04-08
12:30

eJay Legend

eJay


arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P

Komentarz: eJay
2004-04-08
13:42

Dessloch Legend


widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)

Komentarz: Dessloch
2004-04-08
14:11

Vejt Senator

Vejt

Diablo II też miało fabułe i co z tego

Komentarz: Vejt
2004-04-09
20:49

zanonimizowany11444 Generał

😜

Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)

Komentarz: zanonimizowany11444
2004-04-10
10:45

zanonimizowany143866 Legionista

😒

LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!

Komentarz: zanonimizowany143866
2004-04-11
20:32

zanonimizowany37078 Generał

😃

Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :

TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan

zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :

Komentarz: zanonimizowany37078
2004-05-10
18:31

zanonimizowany76076 Generał

Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-06-01
19:04

eJay Legend

eJay
👎


Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh

Komentarz: eJay

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl