Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
Aktualizacja:
ION PAINTER

Ion Painter na pierwszy rzut oka wygląda na niewinną broń, emitującą nieszkodliwą wiązkę laseru o słabej mocy. Kilka sekund później, multi-gigawattowe orbitalne działo jonowe strzela w cel, neutralizując jakichkolwiek kombatantów w okolicy. Broń oferuje zwiększoną precyzję celowania poprzez teleskopowy celownik (aktywowany po włączeniu dodatkowego trybu ognia). Zalecane jest, aby użytkownik oddalił się od strefy działania broni. Platforma dostawcza dla działa orbitalnego, jest wysoce efektywną Zmienno Wysokosciową Zdalnie Sterowaną Fazową Platformą Wojskową (Variable Altitude Phased Output Remote Weapons Platform (VAPOR WeP)). Użycie pacyfikującego systemu doprowadziło do gwałtownego spadku wypadków zbiorowej przemocy wewnątrz granic kolonii. Unosząc się nad terenem , VAPOR skanuje w poszukiwaniu aktywnych laserów celowniczych. Kiedy wiązka zostaje zlokalizowana platforma przemieszcza się do pozycji i wyzwala wiązkę dwóch terawatów zjonizowanych strumieni plazmy dokładnie w kierunku celu, niszcząc wszystko w promieniu pięćdziesięciu metrów. Użycie Ion Paintera w Turniejach zmniejszyło się w ostatnich czasach. Jednakże jest na co popatrzeć w trakcie jej użycia. Nie ma nic piękniejszego jak sylwetka szkieletu przeciwnika płonącą na tle świetlnej burzy jonowego uderzenia.
TRANSLOCATOR

Translocator został pierwotnie zaprojektowany przez sektor Korporacji Liandri R&D (Liandri Corporation R&D), aby zapobiec gwałtownej śmierci górników, spowodowanych zawalaniem się tuneli i innymi nagłymi wypadkami. Technologia ocaliła niezliczoną liczbę żyć, ale nie za darmo. Szybkie odtworzenie organizmów miało wiele efektów ubocznych, m.in. podnosząc agresję i paranoję, jak również prawdopodobieństwo wstrzymania akcji serca. Wytwory synaptycznej kumulacji zniszczenia biologicznego niektórych osobników, doprowadziły do Teleportacyjnej Wiązanej Demencji (Teleportation Related Dementia), nieuleczalnej choroby, która dotknęła niektórych najlepszych czempionów. W celu przedłużenia karier dzisiejszych kandydatów, w niżej sklasyfikowanych ligach zostały ustalone limity działania Translocatora. Było to potrzebne do zapobiegnięcia uzależnienia nowych rekrutów na urządzenie. Ostatnią z możliwości Translocatora jest samodzielnie operowana kamera, nadzwyczaj przydatna przy badaniu terenów wroga. Warto zaznaczyć, iż w trakcie korzystania z kamery, użytkownik jest ślepy na wydarzenia z otoczenia.
REDEEMER

Przy pierwszym zetknięciu z tym miniaturowym urządzeniem nuklearnym w akcji, przyznasz że jest to najpotężniejsza broń w Turnieju. Wystrzel poruszający się powoli, ale całkowicie niszczycielski pocisk za pomocą pierwszego trybu ognia. Jednak zanim skorzystasz z Odkupiciela (Redeemer), miej pewność że jesteś poza zasięgiem imponującego promienia wybuchu. Alternatywny tryb ognia pozwala na osobiste wycelowanie bomby, za pomocą widoku z kamery umieszczonej na rakiecie. Miej jednak na uwadze, że podczas sterowania pociskiem Odkupiciela, jesteś narażony na ataki. Ze względu na ekstremalną grubość amunicji, broń jest wyczerpana po pojedynczym strzale.
BALL LAUNCHER

Wyrzutnia Piłek (Ball Launcher) - nowe uzupełnienie w Turnieju - jest dostępne jedynie w trybie Bombing Run. Kiedy podniesiesz piłkę, zostaje automatycznie wybrana z twojego arsenału. Kiedy jesteś w posiadaniu piłki, nie możesz użyć żadnej innej broni. Przyciskając klawisz strzału - wystrzeliwujesz piłkę, podajesz ją innemu członkowi drużyny, albo strzelasz do bramki drużyny przeciwnej.
- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Fabuła
- Unreal Tournament 2004: Sterowanie
- Unreal Tournament 2004: Tryby gry
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.1
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.2
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
- Unreal Tournament 2004: Inne przedmioty
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
- Unreal Tournament 2004: Wieżyczki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
