Unreal Tournament 2004: Raptor, Leviatan
Aktualizacja:
RAPTOR - jedyny pojazd latający w trybie Onslaught. Jego samonaprowadzające rakiety są zabójcze dla Mant i innych Ratorów, ale mają jedną dużą wadę - łatwo można je wyminąć. Nie zmienia to jednak faktu, że Raptorem steruje się nadzwyczaj sympatycznie i łatwo.

Cechy: | HP: 300. Uzbrojenie: Działko laserowe, rakiety. Załoga: Pilot. |
Porady: |
|
LEVIATHAN - najpotężniejszy pojazd w tej grze. Dostępny tylko na planszach Red Planet i Severance. Dobrze wykorzystany Leviathan to jakieś 80% zwycięstwa. Reszta należy do ochroniarzy tego pojazdu. Masakruje on siłą uderzenia. Jego działo wysyła w wybrany punkt wiązkę, nagromadza tam energię, która potem się uwalnia i tworzy wielki wybuch. Zmiata wszystko z powierzchni, potrafi jednym strzałem uszkodzić PowerCore'a na 50 HP!!! Jazda nim to co prawda prawdziwa udręka (szybkość żółwia i zwrotność poniżej zera...), ale swoją siłą wedrze się do bazy przeciwnika z łatwością. Radzę trzymać ze sobą 2-osobowy zespół, który będzie non stop naprawiał pojazd, bo nie trzeba chyba mówić, że to będzie jedyna strategia przeciwnika...

Cechy: | HP: 5000 (potęga) Uzbrojenie: Działo "zagłady"; 4 podwójne wieżyczki plazmowe. Załoga: Kierowca\Operator głównego uzbrojenia, 4 strzelców w wieżyczkach. |
Porady: |
|
Postaram się wam w skrócie opisać 4 pojazdy, jakie znajdziecie jeszcze w grze. Human SpaceShip i Skaarj Space Fighter są dostępne na planszy Mother w trybie Assault. Są to statki kosmiczne, różniące się tylko wyglądem i HUD-em. Oba mają rakiety i działka laserowe, w działaniu przypominają Raptora. W sterowaniu są bardzo łatwe (mysz + kierunki). Kolejnym pojazdem jest Phoenix. Nie sterujemy nim, gdyż jest to bombowiec zrzucający bomby przy wykorzystaniu Target Paintera. Jak dla mnie jest to porażka, bomby spadają tak wolno, że można je łatwo ominąć. Zniszczenia również są znikome. Jest to raczej dodatek niż broń dzięki której można wygrać. Ostatnim pojazdem, który możemy spotkać to Plasma Tank. Spotkamy go na mapce Glacier w trybie Assault. Wytrzymałość ma podobną do Goliatha, natomiast strzela silną wiązką energii.
Dochodzimy do końca poradnika. Zdaję sobie sprawę, że nie opisałem wszystkiego co potrzebne, ale myślę, że te informacje przydadzą się wam w rozgrywkach po sieci. Liczę, że poradnik da wam możliwość stworzenia swojego stylu gry. Zalecane jest, aby rozegrać jak najwięcej meczy, znaleźć wszelkie błędy i jedynie troszkę podeprzeć się tymi radami, jakie wam dałem. Poradnik ten nie jest 100% gwarantem sukcesu, lecz jedynie spostrzeżeniami doświadczonego gracza. Nie na każdej mapie da się wyprowadzić idealną taktykę. Decydują tu przede wszystkim umiejętności partnerów w zespole, bo zespół gwarantuje sukces, a nie samodzielna gra. Życzę wam samych sukcesów, niszczenia Power Corów, wygrywania Deathmatchy i ostrego fragowania...
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
