Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
Aktualizacja:
PHOENIX (BEZZAŁOGOWY)

W pełni autonomiczny pojazd, Phoenix służy jako samodzielnie bombardujące urządzenie, zdolne dostarczyć oszałamiającej siły ognia dowolnemu celowi. Celując wiązką laserową Target Pointera na obiekcie albo kawałku ziemi, aż pojazd zasygnalizuje namierzenie celu, wywołujemy natychmiastowy nalot powietrzny - Phoenix bezpośrednio wyładowuje cały swój ładunek. Trzymany wysoko przez cztery silniki pulsowo-ramdrive, Phoenix jest dobrze opancerzonym i ciężkim, ale nie mniej efektywnym w walce pojazdem. Jest on mało widoczny na polu walki, ale daje poczucie jego obecności, pomimo czujności pilota Raptora lub Działka Stacjonarnego.
HUMAN SPACE FIGHTER (1 MIEJSCE)

Używane przez ponad pół wieku, Myśliwce Kosmiczne Ludzi (znane jako Orły) były wybierane do wojskowych misji sabotażowych i infiltracyjnych. Pomimo że Orły są już teraz przestarzałe, nadal zachwycają niezawodnością. W Turnieju korzysta się z dokładnych replik Orłów, znanych z wojen ludzi ze Skaarj, które miały miejsce 100 lat temu. Wyposażone w dwa miotacze laserowe i wyrzutnię samo-naprowadzających pocisków, mogą zestrzelić każdy z lekko i średnio uzbrojonych celów. Potężny jedno-cylindrowy silnik dostarcza mocnego przyspieszenia przy unikaniu wrogiego ognia. Dzięki podwójnym strafe'ującym kontrolerom, Orły są niezmiernie agresywne w przestrzeni.
SKAARJ SPACE FIGHTER (1 MIEJSCE)

Niewiele wiadomo o tych rzadko spotykanych Kosmicznych Myśliwcach, odkąd zaczęły pojawiać się i znikać podczas finałowej bitwy przeciwko Skaarj, która zakończyła 7 dzień oblężenia, ponad wiek temu. Wojskowy Wywiad (Military Intelligence) odkrył, że Skaarj ukradli nowe źródło energii do napędzenia tego rodzaju myśliwców (kryptonim Czarne Skorpiony). Lekkiej wagi i uzbrojone, Czarne Skorpiony są wyposażone w podwójne miotacze plazmy i wyrzutnię samo-namierzających rakiet. Przystosowalne klapy na skrzydłach i system wydechowy silnika, dostarczają Czarnym Skorpionom ogromnej prędkości maksymalnej, agresywnego przyspieszenia i wysokiego zasięgu poruszania. Dokładne repliki myśliwców spotkanych w wojnach ludzi ze Skaarj, są wykorzystywane w Turnieju.
- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Fabuła
- Unreal Tournament 2004: Sterowanie
- Unreal Tournament 2004: Tryby gry
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.1
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.2
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
- Unreal Tournament 2004: Inne przedmioty
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
- Unreal Tournament 2004: Wieżyczki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
