Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
Aktualizacja:
MINE LAYER

Instalator Min (Mine Layer) jest używany do rozmieszczania Pajęczych Min (Spider Mines) - autonomicznych, mobilnych i bardzo efektywnych zarówno przeciwko piechocie, jak i pojazdom. Pajęcze miny mogą zostać użyte równie dobrze w ofensywie i w obronie. Po rozmieszczeniu, pajęcza mina natychmiastowo rozpoczyna poszukiwania wrażych jednostek, używając wyrafinowanego szeregu sensorów, ulokowanych w centralnym "oku". Jeśli przeciwnik jest wystarczająco blisko, od razu udaje się w pościg i eksploduje po styknięciu się z celem. Miny mogą zostać rozmieszczone w dowolnych obszarach potrzebujących obrony. Jeżeli nie ma żadnych przeciwników w pobliżu, mina wchodzi w stan czuwania, używając mocy tylko do użycia sensorów. Pozostanie ona niestabilna do czasu, gdy zostanie wykryty jakiś wróg, za którym zacznie podążać. Miny mogą być łatwo ukryte w długiej trawie, a także w innym liściowiu - sprawiając niemiłą niespodziankę nieostrożnym bojownikom. Dodatkowy tryb ognia wykorzystuje technologię Ion Paintera, aby rzucić wiązkę laseru o niskiej mocy. Owa wiązka może zostać użyta do skierowania miny w stronę odległego celu. W przeciwieństwie do Ion Paintera, użytkownik wyrzutni granatów nie potrzebuje stać w miejscu, aby skupić wiązkę - pajęcze miny mogą być kontrolowane i kierowane w trakcie ruchu.
AVRIL

AVRiL, albo Przeciw-Pojazdowa Wyrzutnia Rakiet (Anti-Vehicle Rocket Launcher), wystrzeliwuje samo-naprowadzające pociski, które dają niezłego huku. Jest to broń wielka i nieporęczna, nadająca się jedynie w walce z pojazdami (chociaż oczywiście dodatkowe obrażenia zostaną zadane pechowcom, którzy wejdą w drogę pocisku). Dodatkowy tryb ognia lokuje broń na miejscu cieplnym wrogiego pojazdu. Wtedy - używając podstawowego trybu - bojownik może wystrzelić rakietę z ograniczonymi możliwościami szukania. Zręczny pilot bądź kierowca, zorientowany o ulokowaniu pocisku, może użyć terenowego lub akrobatycznego latania, w celu uniknięcia uszkodzeń spowodowanych trafieniem.
GRENADE LAUNCHER

Wyrzutnia Granatów (Grenade Launcher) jest elastycznym narzędziem wojennym, dostarczającym doskonałych taktycznych i bitewnych rozwiązań wyczynowym bojownikom. Podstawowy tryb ognia wystrzeliwuje maksymalnie osiem granatów na salwę, które wybuchają po zetknięciu się z wrogim wojownikiem albo są detonowane przez gracza (alternatywny tryb). Obudowy granatów mają możliwość przylegania do metalicznych i ceramicznych typów podłoża ("lepkie granaty"). Ta cecha dodaje broni ogólnej elastyczności, pozwalając kombatantom na spory wybór metody ataku. Przykładem taktycznych zalet tej broni jest manewr zwany "miecz geo" ("geo sword"), zastosowany po raz pierwszy w trakcie końcowych etapów wojen ludzi ze Skaarj. Manta (latający pojazd) została wyposażona w 16 przylepnych granatów, kontrolowanych przez 2 członków małej zwiadowczo-infiltracyjnej jednostki ludzi, podczas szturmu na wojska Skaarj. Trzeci członek jednostki ochotniczo poleciał Mantą do enklawy Skaarj, katapultując się w pobliżu wrogich granic. Inercja utrzymała pojazd poruszający się w stronę przeciwnika. Kiedy znalazł się w zasięgu, granatnicy uaktywnili ich bronie, w wyniku czego powstała ogromna eksplozja, likwidując dwa wrogie działka i wielu wojowników Skaarj.
SNIPER RIFLE

Ten długolufowy karabin snajperski posiada celownik optyczny o 10-krotnym przybliżeniu i jest śmiercionośną bronią z każdej odległości, szczególnie kiedy możesz oddać strzał w głowę. Owa broń wraca do Turnieju po opłakiwanej absencji. Poprzedni model karabinu snajperskiego był uważany przez niektórych za mało sportową broń, gdyż można było dzięki niemu strzelać z ukrycia. Nowa wersja zachowuje precyzję poprzednika, ale został zmodyfikowany tak, aby emitować więcej dymu z lufy po wystrzale, przez co przeciwnikowi jest łatwiej odkryć twoją pozycję, a także chwilowo zaburza widok celu snajpera. Dzięki temu broń jest o wiele bardziej zbalansowana (co nie oznacza, że mniej zabójcza).
- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Fabuła
- Unreal Tournament 2004: Sterowanie
- Unreal Tournament 2004: Tryby gry
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.1
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.2
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
- Unreal Tournament 2004: Inne przedmioty
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
- Unreal Tournament 2004: Wieżyczki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
zanonimizowany129323 Pretorianin
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
eJay Legend
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
Dessloch Legend
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
zanonimizowany11444 Generał
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
zanonimizowany143866 Legionista
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
zanonimizowany37078 Generał
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
zanonimizowany76076 Generał
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
eJay Legend
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
