Splinter Cell: Etap 3 (2) CIA HQ
Aktualizacja:
Porwij Mitchell'a Dougherty'iego
Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na prawo, do jasno oświetlonego korytarza, którym poszedł nasz agent. Niestety kamera zablokuje Ci przejście w okolicy zakrętu w lewo, więc będziesz musiał odszukać inne - wejdź przez podwójne drzwi na lewo do sali z projektorem. Na kuckach zejdź w okolicę pomiędzy pierwszym a drugim rzędem krzesełek i bezpiecznie przejdź na drugą stronę sali, wprost pod pilnowane przez strażnika drzwi.
![]() | ![]() |
Po jeden z agentów odbierze telefon, a strażnik odejdzie od pilnowanego posterunku. W tym momencie wskocz na poręcz i użyj wytrychu, by wydostać się na korytarz. Skręć w lewo i stań pod ścianą (z prawej). Znajdujesz się przed salą, gdzie zmęczeni agenci relaksują się w wolnej chwili. Poczekaj, aż agent skończy rozmawiać z kolegą.

Gdy wróci na korytarz, idź za nim, pozostając oczywiście w odpowiedniej odległości. Idealnym miejscem jest zaciemniona część ściany z prawej, przy obrazie. Gdy wstuka kod, by otworzyć drzwi, stań zaraz za nim, by przejść dalej zanim się zatrzasną. Gdy agent zatrzyma się, by łyknąć trochę wody - zajdź go od tyłu i ogłusz.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




