Splinter Cell: Etap 2 (1) Presidental Palace
Aktualizacja:
Ruszaj korytarzem do drzwi z cyfrowym zamkiem i wstukaj tam zdobyty wcześniej kod. Zanim wejdziesz do korytarza, strzel w lampę. Potem od razu skręć w lewo, w stronę pomieszczenia ze spacerującymi strażnikami. Teraz uwaga, szykuje się już standardowo kolejna trudna akcja (a właściwie to dwie pod rząd).
![]() | ![]() |
Rozwal lampę na prawo i tą przy korytarzu, za kolumną. Nie pozwól by przy okazji zobaczyli Cię strażnicy. Teraz gdy oni będąc zajęci (lub odwróceni) podbiegnij pod zniszczoną prawą lampę i otwórz drzwi do windy. Szybko wbiegnij do środka i zjedź niżej, do biblioteki. Tutaj rozegra się już trudniejsza część.
![]() | ![]() |
Zaraz jak tylko otworzą się drzwi, musisz wybiec z nich najszybciej jak tylko możesz i od razu skręcić w prawo, by wbiec przed półkę z tej strony. Omiń przeszkodę z lewej i zaraz za nią podbiegnij pod ścianę. Za szafką znajduje się przejście, jednak będzie też tam wojak. Musisz koło niego szybko przebiec, to Cię nie uszkodzi.

Biegnij tunelem do końca, po czym w pomieszczeniu skręć do tunelu z prawej i nim w dół, do końca. W sali z pudłami spotkasz Nikoladze. Szybko chwyć go za szyje i po krótkiej rozmowie zmuś do użycia czytnika siatkówki. Zaraz w okolicy zjawią się oddziały drugiego prezydenta. Zrobi się nieciekawie.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






