Splinter Cell: Etap 3 (1) Chinese Ambassy
Aktualizacja:
Skręć od razu w prawo i podejdź do przejścia w murze. Jednak nie wychodź za daleko tylko schowaj się przy ścianie, by nie zostać zauważonym przez zbliżającego się strażnika oraz wywęszonym przez pieska. Poczekaj, aż strażnik zatrzyma się przy mostku, patrząc w Twoją stronę. Jak tylko się odwróci i zacznie iść w przeciwną, ruszaj w stronę mostku, jednak skręcając w prawo, w stronę wody.
![]() | ![]() |
Teraz uwaga. Nie możesz chodzić po wodzie, bo zostaniesz usłyszany. Nie możesz wystawiać się na światło, bo strażnik z pieskiem (po lewej) Cię zobaczy. Musisz po prostu szybko przejść po zboczu (ten pochyły teren pomiędzy wodą a chodnikiem... to tak dla pełnej jasności sytuacji:)) pod mostek i schować się w cieniu pod nim.

Nie zatrzymując się ani chwili, przechodzisz w cieniu na drugą stronę i wychodzisz na suchy ląd, ale tak, by schować się za mostkiem w cieniu. Strażnik powinien Cię usłyszeć, co ułatwi Ci zadanie. Jak tylko podejdzie do Ciebie i porozgląda się po okolicy, wyjdź na chodnik i biegnij do drugiego mostku.
![]() | ![]() |
Przejdź przez niego i skieruj się w stronę oświetlonej bramki z prawej, tam gdzie płynie woda. Otwórz ją i schowaj się w małym pomieszczeniu. Wyjmij pistolet i strzel w lampę na suficie. Teraz podejdź do drugiej bramki i wychyl się trochę dalej. Znowu wyciągnij pistolet i strzel w widoczną na budynku lampę. Wyjdź na górę i poczekaj przy schodach na reakcje strażnika.
![]() | ![]() |
Gdy ten zejdzie niżej i zatrzyma się przy lampce z lewej, wbiegnij na schody i poczekaj aż strażnik stanie do Ciebie tyłem. Będziesz mógł otworzyć drzwi i wejść do środka. Kolejny trudny moment w grze. Musisz bardzo szybko pokonać całe pomieszczenie by dobiec do strażnika wstukującego kod, nim ten otworzy drzwi i wejdzie do pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Wbiegnij po schodach w dół i skręć w prawo, w stronę skrzyń. Pierwszą przeszkodę pokonasz na kuckach, na następną wyskocz i opuść się w dół. Zanim wyskoczysz na trzecią i zarazem ostatnią, przyjrzyj się strażnikowi. Powinien właśnie wstukiwać kod. Wskocz wyżej i gdy ten zacznie otwierać drzwi, przebiegnij na kuckach z maksymalną prędkością w jego stronę, tak by zatrzymać się pod samymi schodkami.
![]() | ![]() |
Drzwi muszą zostać otworzone a on musi coś usłyszeć/zobaczyć. Ty w tym czasie musisz wyskoczyć na skrzynie z lewej, tą najbliżej schodów w ten sposób, by strażnik przechodząc obok barierki Cię nie zauważył. W ten sposób gdy tylko Cię minie, wskoczysz na mniejsze pudła i z nich przeturlasz się do prawdopodobnie zamykających się już drzwi. I tak oto dostaniesz się do wnętrza nowego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Przejdź przez nie dalej, w stronę sali magazynowej. Jednak nie podchodź do drzwi, tylko ustaw się przy ścianie i sprawdź, co robi dwójka strażników (jeden stoi za pudłami, drugi spaceruje pośrodku sali). Gdy obaj odwrócą się plecami, wtargnij do środka i zatrzymaj się pod kamera, z prawej.

Gdy ta skręci w prawo, podbiegnij do szafki na wprost. Przejdź za stojącym tu strażnikiem dalej, chowając się w cieniu i wejdź pomiędzy dwie szafki. Kolejny trik. Stań na lewo od kupy pudeł. Zacznij biec przodem do szafki i wykonaj podwójny skok. Powinieneś wylądować na przeciwległej półce, stojąc na podwyższeniu. Strażnicy na pewno Cię usłyszą, ale tutaj nie zauważą.
![]() | ![]() |
Teraz znowu biegnij przodem do szafki i wykonaj podwójny skok ponownie, by tym razem wylądować na szczycie pierwszej szafki, tej przy pudełkach. Na kuckach, chowając się przed strażnikami, gdy obaj będą stali tyłem, przeskocz na metalową kładkę obok. Od razu skręć w lewo i wbiegnij w przejście, by zobaczyć przerywnik.

Jak tylko dobiegnie końca, wstań i zacznij jak najszybciej biec kładką. Musisz dotrzeć do ciężarówek zanim te odjadą. Strzel w zbiornik paliwa pomiędzy nimi, by zniszczyć śmiercionośną broń. Zadanie wykonane. Zejdź szybko po schodach w dół i skręć w lewo, za nie. Tam znajdziesz właz, Podnieś go i zejdź nim w dół.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator

i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał

Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.