Splinter Cell: Etap 2 (2) Kalinatek
Aktualizacja:
Rozbrój bombę podłożoną w Archiwum.
Uwaga na limit czasowy! Strażnicy muszą w tym czasie ciągle być na zewnątrz pokoju! Zabierz kolejną puszkę i wychyl się przez drzwi. Rzuć ją gdziekolwiek. Ważne jest to, by jeden ze strażników stał plecami do wyjścia, a drugi szedł do pokoju z cywilami.

Teraz uwaga: gdy ten drugi będzie się zbliżał do pokoju, musisz czekać na kuckach w drzwiach. Gdy przejdzie obok Ciebie, wychodzisz i skręcacz w stronę kolumn. Jeśli zrobisz to odpowiednio, nie zauważy Cię, tylko wejdzie do pomieszczenia, a Ty w tym czasie "przytulisz" się do ściany i znikniesz w cieniu za kolumnami.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej oświetlonym korytarzem, uważając na minę czułą na ruch z prawej. Drzwi na wprost prowadzą do archiwum, a cyfrowy zamek otworzysz zdobytym od cywili kodem. Znajdziesz się na istnej trasie przeszkód, z porozstawianymi po ścianach minami. Idź w miarę szybko, przyspieszając tam gdzie min nie ma. Najpierw wchodzisz do pokoju z prawej. Potem przechodzisz do kolejnego i omijając paleniska wchodzisz do biura obok.
![]() | ![]() |
Teraz wrócisz na korytarz. Drzwi na wprost prowadzą do archiwum. Użyj wytrychu, by je otworzyć. Będąc w środku, z rozbiegu przeturlaj się po ogniu, by nie zostać zranionym. Szybko rozbrój bombę wiszącą na ścianie. Powinieneś spokojnie zdążyć, mnie została jeszcze sporo czasu za pierwszym razem.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator

i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał

Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.