Splinter Cell: Etap 1 (1) Presidental Palace
Aktualizacja:
Odzyskaj plik z przesłuchaniami zwany "The Ark".
Najpierw trochę gimnastyki. Będzie trudno. Najpierw musisz wykonać podwójny skok tak, by chwycić się półki przed Tobą. Potem opuść się na rękach po drugiej stronie. Powoli opuszczaj się coraz niżej - Sam od razu chwyci się kolejnych wyrw. Kolejny podwójny skok i wylądujesz na wyższej skarpie.
![]() | ![]() |
By dostać się na rurkę, musisz również wykonać podwójny skok z odbiciem od skały na prawo od niej. Ruszaj na samą górę. By na ową skałę przeskoczyć, mając kamerę przodem do ściany skalnej naciśnij skok i prawy przycisk. Sam chwyci się rękoma półki. Podciągnij się i podskocz na kolejną, tym razem poziomo ustawioną rurkę.
![]() | ![]() |
Przejdź nią w prawo, na samym końcu opuść się na półkę i z niej wskocz na kolejną rurkę. Z niej zaś opuść się niżej, chwytając wystającego kawałka ściany i przejdź w ten sposób za róg. Opuść się na kolejną skałę i przeskocz z rozbiegu na trawiastą część. Będąc przy skale blokującej dalszą drogę, opuść się i na rękach przejdź dalej.
![]() | ![]() |
Teraz rurką ruszaj w górę. Ale uwaga! To najtrudniejszy element tej misji! Nie wychodź na górę od razu. Sprawdź, co dzieje się w okolicy. Zaraz na początku będziesz miał do czynienia ze strażnikiem i jego czworonożnym przyjacielem. Musisz wyjść na górę, gdy Ci będą spacerować w prawo. Wtedy uważając na snop światła, podbiegnij do statuy i schowaj się za nią (z jej prawej). Ja zrobiłem to biegnąc, a ostatnie kilka metrów pokonałem turlając się, co zakończyło się schowaniem w wyznaczonym miejscu na kuckach. I tak musisz się dalej poruszać.
![]() | ![]() |
Najprawdopodobniej piesek Cię wyczuje, toteż musisz się teraz spieszyć. Uważając na drugą parę, spacerującą po drugiej stronie (przy żywopłocie, tam gdzie musisz przejść) poczekaj, aż snop światła przejedzie okolicę statuy, po czym biegnij w stronę bramy (na lewo od statuy), chowając się w cieniu i robiąc na tyle wolno, by Cię nie zauważono, ale na tyle szybko, by zdążyć do celu, którym jest żywopłot.

Ustaw się przy płocie i biegnij w stronę żywopłotu. Zwolnij tylko w jasnym punkcie - przy bramce. Oczywiście ciągle jesteś na kuckach. Czym prędzej podbiegnij do żywopłotu i schowaj się za przejściem, by nie dopadł Cię snop światła. Oczywiście psy dalej trzymają trop, więc musisz postępować bardzo szybko.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








