Splinter Cell: Etap 2 (4) Kalinatek
Aktualizacja:
Zabierz klucz kodujący Ivana. Zostaw Ivana FBI.
Ruszaj na samą górę. Za drzwiami znajdziesz pomieszczenie z dwoma rozmawiającymi strażnikami. Od razu chowaj się za szafką przy drzwiach. Uwaga, zabierz puszkę po coli stojącą na jej rogu!!! Poczekaj aż skończą, po czym gdy jeden odejdzie, a drugi stanie przed maszyną z napojami, przejdź oświetloną częścią na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi, by dostać się do toalety i na kuckach, najciszej jak tylko potrafisz, wespnij się do szybu wentylacyjnego obok strażnika załatwiającego swoją potrzebę fizjologiczną. Gdy podejdziesz kawałek tunelem w lewo, strażnik Cię usłyszy. Tak ma być. Poczekaj, aż ruszy na przeciwną stronę łazienki (może to być za pierwszym lub drugim podejściem, nie od razu po tym jak Cię zauważy).
![]() | ![]() |
Wtedy zeskocz, stań i wyceluj puszką w jedną z toalet. Wrzuć puszkę idealnie, chowając się szybko pod drzwiami. Strażnik wejdzie na chwilę do toalety. Ty w tym czasie podejdź do Ivana i porozmawiaj z nim. W zasadzie wciśnij szybko 17 razy przycisk akcji, by przyśpieszyć rozmowę, po czym gdy dostaniesz klucz kodujący, udaj się do drzwi i na korytarz. W ten sposób strażnik zajmujący się puszką nie zauważy Cię, a Ty ulotnisz się szybko i sprawnie.
![]() | ![]() |
Spotkaj się z Osprey'em w celu ewakuacji.
Ruszaj wzdłuż korytarza jedyną możliwą trasą. Przywołaj windę, wejdź do środka i wyjedź piętro wyżej. W ten sposób zakończysz kolejną część misji.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






