Splinter Cell: Etap 1 (1) Abattoir
Aktualizacja:
Dostań się do anteny na rzeźni i zablokuj możliwość nadawania sygnału.
Podobnie jak już w poprzednich misjach o tym wspominałem, nie marnuj czasu i od samego początku rób to, co poniżej napisze. Ruszaj wzdłuż siatki i na kuckach skręć w prawo. Strażnik powinien stać do Ciebie tyłem. Schowaj się pomiędzy siatką a zakrytym basenem z prawej, w cieniu, by nikt Cię nie spostrzegł. Gdy strażnik zacznie iść w stronę, od której przyszedłeś, ruszaj dalej.
![]() | ![]() |
Przez przejście dostań się na lewo, w stronę zadaszenia z przełącznikiem do pobliskich baseników (ale go nie ruszaj!). Po prostu podejdź za stojącego do zadaszenia tyłem strażnika, po czym gdy ten odejdzie w bok, uważając na drugiego, patrolującego okolicę, wskocz na daszek (uwaga by odpowiednio to zrobić) i powoli podejdź na jego prawą część.
![]() | ![]() |
Opuść się w dół i poczekaj, aż ten patrolujący strażnik zacznie iść w prawo. Wtedy podejdź do rogu i wskocz na śmietnik, a z niego na ścianę. Opuść się po cichu na drugą stronę. Nie przejmuj się strażnikiem - nawet jeśli coś usłyszy, Ty szybko podejdziesz do siatki i wespniesz się na drugą stronę. Jesteś na polu minowym. To znak by włączyć termowizje.
![]() | ![]() |
Uważaj również na snop światła. Jeśli zostaniesz zauważony, szanse na przeżycie maleją do zera. A więc oto co musisz zrobić: biegnij przed siebie, pomiędzy pudłami. Potem skręć w lewo, by nie wejść na minę przy podle z prawej. Tutaj będzie trudniej - musisz pomiędzy dwoma minami przeskoczyć w okolicę śmietnika i dalej pod siatkę. Schowaj się w cieniu, za ścianką.
![]() | ![]() |
Gdy snop światła Cię ominie, biegnij najpierw koło bramy a potem przy siatce prze siebie. Gdy dalsza droga będzie zablokowana, obejdź w prawo przeszkodę i wespnij się na skrzynie przed Tobą. Jeśli zastanie Cię tu snop światła, możesz zawsze schować się za druga skrzynią, na dole z lewej. Uważaj, za pierwszą jest mina! Z góry zeskocz niżej i dostań się na białą, mniejszą skrzynie. Wskocz na te wyższe i z rozbiegu przeskocz za zniszczoną ścianę, na lewo od niej.
![]() | ![]() |
Podejdź do pomieszczenia z dwoma śmietnikami. Wskocz na tego przy apteczce. Teraz czeka Cię troszkę skomplikowane zadanie - musisz skoczyć w stronę przejścia na górze tak, by odbić się od ściany i chwycić go rękami. To jest w zasadzie prostsze, niż się wydaje. Przejdź na kuckach do końca tunelu, do miejsca, w którym możesz spokojnie wyjść na dach budynku.
![]() | ![]() |
Uważając na co chwila zapalające się światło, przejdź po ciemnej części dachu, przypominającej tunel wentylacyjny, najpierw w lewo, a potem na jego środek. Gdy światło zgaśnie, przeskocz nad oknem na drugą stronę, po czym przejdź po "tunelu" w prawo i już po dachu (nie po desce), dalej, w stronę zawieszonej wyżej liny.
![]() | ![]() |
Nie przejmuj się odgłosami zdziwionych jak tylko tu podejdziesz dziwnym hałasem strażników. Wskocz na linę i gdy znowu będzie ciemno, podejdź nią do końca, pod samą ścianę. Stąd podejdź do siatki i przejdź na jej drugą stronę, do anteny satelitarnej. Przełącz znajdujący się na niej przełącznik.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














