Splinter Cell: Etap 2 (4) Chinese Ambassy
Aktualizacja:
Zdetonuj zbiorniki paliwa by zniszczyć ciężarówki z głowicami nuklearnymi.
Skręciwszy w lewo, wejdź przez drzwi na klatkę schodową i tam na górę. Poczekaj aż strażnik przestanie patrzeć na schody i podejdzie trochę w lewo. Znowu spojrzy na klatkę. Gdy teraz się obróci, zacznij podchodzić do drzwi. By zająć strażników i ułatwić sobie zadanie, przejdź przez drzwi dopiero w momencie, gdy strażnik drugi (ten dalej) stanie do Ciebie przodem.
![]() | ![]() |
W ten sposób coś zwęszy i zaalarmuje drugiego. Ty chwilowo cofnij się do cienia z lewej. Gdy oboje odsuną się od przejścia do oświetlonego korytarza na prawo od drzwi, wejdź tam na kuckach, ale tak by Cię nie zauważyli. Skręć w lewo i biegnij korytarzem do końca, po czym wejdź w drzwi po prawej, naprzeciwko tych wielkich z zamkiem cyfrowym.
![]() | ![]() |
Uwaga! Nie pozwól im, by się zamokły tylko stań tak, by być niewidocznym z korytarza, ale mieć na niego widok. Zaraz do drzwi z cyfrowym zabezpieczeniem podejdzie dwójka strażników. Poczekaj aż drugi ruszy w stronę drzwi i zacznij iść za nim, na kuckach oczywiście. Gdy tylko miniesz wrota, od razu wskocz na półkę z prawej, wyżej.
![]() | ![]() |
Uważaj, musisz być pod samą ścianą, inaczej działko z prawej do Ciebie strzeli. Podciągnij się na półkę i na kuckach przeskocz przez dwie fazy, zatrzymując się nie ostatniej. Z niej wyskocz wyżej, za zniszczoną część balustrady. Teraz czeka Cię kolejne bardzo trudne zadanie. Wskocz na rurkę i zacznij iść nią w stronę środka sali, chowając się za pierwszą zasłoną.
![]() | ![]() |
Musisz czymś zająć strażników, więc wyciągnij pistolet i strzel w cokolwiek na sali, najlepiej w środkową statuę, by wszyscy to usłyszeli. Możesz sobie ułatwić zadanie i strzelić w reflektory, dzięki czemu dłużej pozostaniesz w cieniu. Ruszaj do drugiej zasłony i zatrzymaj się na samym jej końcu, tak by pozostać niewidocznym.
![]() | ![]() |
Zaraz pod skaner siatkówki podejdzie dwójka wojaków. Pamiętaj by strzelić w lampę przy nim! Nie możesz pozwolić by byli tam zanim Ty znajdziesz się przy barierce. Jeśli tamtejszy strażnik dalej gapi się w Twoją stronę, strzel gdzieś by go zająć. W ten sposób, gdy wszyscy będą odwróceni tyłem, podejdź pod barierkę i podnieść przy niej nogi w górę, by spokojnie schować się do cienia.
![]() | ![]() |
Gdy jeden wojak zacznie skanować siatkówkę, Ty musisz tak wykorzystać sytuację, by opuścić się w dół i wejść za drugim do pomieszczenia. Mój sposób polegał na przeczekaniu, aż drzwi się otworzą, po czym opuściłem się w dół. Drugi strażnik wszedł w tym czasie do środka, ale ten przy skanerze słyszał tupnięcie gdy spadałem będąc pod samą barierką, ominął mnie i poszedł w lewo.

Dzięki temu mogłem spokojnie wejść do jasnego pomieszczenia, po cichu podejść na lewo od majstrującego przy komputerze żołnierza i wskoczyć na stolik. Teraz wystarczy tylko otworzyć okno i zeskoczyć w dół, by ta część misji dobiegła końca.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














