Splinter Cell: Etap 2 (1) CIA HQ
Aktualizacja:
Zabierz swojego SC-20K ze składziku za zapasowym generatorem.
Stań na równe nogi i biegnij jak najszybciej potrafisz korytarzem. Gdy tylko miniesz dwoje drzwi po obu stronach korytarza, skręć w jego prawą stroną i stań pod ścianą. Zaraz wyjdzie z tych najbliższych Tobie cywil, wchodząc do pokoju naprzeciwko. Wykorzystaj jego chwilę nieuwagi i wejdź do pustego pomieszczenia i użyj komputera, by zdobyć kod dostępu do pokoju głównego serwera.
![]() | ![]() |
Wyjdź szybko na korytarz i ruszaj dalej, do rozwidlenia. Możesz teraz skręcić w lewo i przedostać się do sali z kilkoma komputerami oraz strażnikiem, by ze składziku na lewo od wejścia zabrać trochę naboi oraz apteczkę. Uważaj tylko na patrolującego korytarz strażnika - kiedy będziesz stał w cieniu pod ścianą, nawet jeśli przejdzie obok Ciebie, nie zostaniesz zauważony.
![]() | ![]() |
Główny cel to trasa na prawo, czyli prześlizgnięcie się pomiędzy masą strażników. Poczekaj, aż ten patrolujący główny hol skręci w prawą odnogę, po czym za zakrętem przejdź na kuckach pod oknem strażnika stojącego w sali z komputerami. Pod ścianą przedostań się aż do oświetlonego pokoiku ze spacerującym w środku człowiekiem.
![]() | ![]() |
Poczekaj, aż strażnik patrolujący tę część korytarza wróci od maszyny z napojami i minie ów pokoik, a znajdujący się w środku odwróci się i podejdzie do szyby. Wtedy na kuckach wejdź do pomieszczenia, chwyć oponenta jednym ruchem i ogłusz. Zabierz mu paczkę z kodem do drzwi na korytarzu.

Jeśli nie chcesz zostać zauważony, musisz zgasić światło (włącznik jest przy półce, obok wejścia) i biegiem wrócić po ciało. Załaduj je na plecy i gdy strażnik będzie chciał zapalić światło, wyjdź przemykając obok niego na korytarz. Tam skręć w prawo i dalej podejdź pod drzwi z zamkiem cyfrowym. Gdy strażnik nie będzie mógł Cię zauważyć, zrzuć ciało i wstukaj kod.

Musisz oczywiście zabrać ciało. Wejdź z nim do nowego pomieszczenia, skręcając w lewo. Na kuckach podejdź aż pod ścianę i cicho połóż ciało na ziemi. Tym razem trzeba przemknąć pomiędzy dwoma strażnikami. Poczekaj, aż ten po prawej odwróci się w przeciwną stronę, po czym najciszej jak tylko potrafisz, na kuckach przejdź obok tego stojącego za ladą.
![]() | ![]() |
Możesz zabrać apteczkę ze ściany i od razu podejść do komputera w przeciwległym końcu holu, gdzie znajdziesz kod do zamka cyfrowego przy drzwiach obok. Uważaj, teraz czeka Cię trudne zadania, wymagające dobrego zgrania! Przeciwnicy Cię tutaj nie usłyszą, więc w pozycji stojącej biegnij jak najszybciej potrafisz po schodach w dół. Skręć w lewo i gdy strażnik będzie szedł odwrócony plecami do Ciebie, wbiegnij w ciemny zaułek na zakręcie w prawo.
![]() | ![]() |
Nie powinieneś zostać zauważony. Teraz musisz poczekać, aż drugi strażnik przejrzy wszystkie pudła, po czym wróci do miejsca przy ścianie - biegiem na kuckach przejdź przez oświetloną część pomiędzy szafkami i w lewo do otwartego przejścia. Przejdź przez następne drzwi i po schodkach na górę do poszukiwanego magazynu.
![]() | ![]() |
Zabierz nową pukawkę oraz naboje do niej z szafki, po czym wyjdź na znany już ciemny korytarz. Udając się w lewo, jedyną możliwą trasą, omiń strażnika stojącego przy maszynach z colą i na skrzyżowaniu skręć w lewo, do Server room. Gdy pojedziesz już po damo wejście, okaże się, że naprzeciwko niego znajdują się stanowiska pracowników oraz całą okolicę patroluje dwóch strażników - jeden przeciwległą część korytarza, drugi wnętrze ze stanowiskami, mając w swoim polu widzenia również wejście do pomieszczenia z głównym komputerem.
![]() | ![]() |
Poczekaj aż pierwszy zniknie za zakrętem. Z drugim jest więcej kłopotu - możesz ruszyć tylko gdy będzie szedł w Twoją stronę, wtedy będzie patrzył się na jedno z opustoszałych stanowisk, pozwalając Ci podejść do jasno oświetlonych drzwi z lewej. Szybko przemknij dalej i na końcu drogi otwórz drzwi po lewej (nie po prawej) znalezionym na początku misji kodem.

Zobaczysz pomieszczenie z serwerem. To najtrudniejsza część misji. Dół patroluje jeden strażnik, drugi montuje coś przy dziwnym urządzeniu. Ogólnie zasada jest taka - na kuckach, z maksymalną prędkością, przejdź balkonikiem okalającym sale w lewo. Zostaniesz na pewno zauważony, ale jeśli podejdziesz pod samą ścianę i "przytulisz" się od niej, nie zostaniesz zauważony.
![]() | ![]() |
Poczekaj, aż strażnik odejdzie i dalej na kuckach zeskocz w miejscu z urwaną barierką w dół (nie możesz chwytać się rękami za balkon, bo będzie to za długo trwało). Szybko podejdź do komputera i zabierz potrzebne dane. Teraz musisz wrócić na balkon zanim Cię ktoś zauważy: wskocz najpierw na komputer stojący pod ścianą, po czym wykonaj podwójny skok tak, by albo od razu wskoczyć na balkon, lub też chwycić się barierki rękami i szybko podnieść na wyżej.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















