Splinter Cell: Etap 2 (3) Kalinatek
Aktualizacja:
Przywróć zasilanie do obwodu drzwi pożarowych, dostając się do skrzynki zasilania za audytorium.
Przeturlaj się ponownie przez ogień i w korytarzu od razu skręć w lewo. Zobaczysz wspomniane w celach misji audytorium. Skręć przed schodami w lewo o na kuckach ruszaj na drugą stronę sali. Tutaj powoli schodź po schodach w dół, uważając na oświetlone miejsce. Trzymając się ściany z prawej, zejdź po cichu na sam dół tak, by strażnik na przeciwległych schodach Cię nie zauważył.
![]() | ![]() |
Ruszaj środkiem sali pod scenę. Tam skręć w lewo i przez oświetlony teren wejdź za nią, gdzie po schodkach zejdziesz do piwnicy. Zobaczysz krótką pokazówkę, jakoby ktoś zauważył Cię na górze. Nie przejmuj się tym tylko od razu skręć do cienia z lewej i schowaj się za szafką. Gdy dwójka strażników przebiegnie obok Ciebie, idź na kuckach dalej korytarzem, który zakręci w prawo.
![]() | ![]() |
Schowaj się w cieniu. Musisz wywabić strażnika pilnującego skrzynki zasilania. Najprościej skocz będąc w cieniu, poczekaj aż strażnik zniknie za zakrętem, po czym podejdź po cichu do puszki i przestaw przełącznik. Możesz też zabrać apteczkę i naboje, ale wtedy strażnicy coś zwęszą i będziesz musiał szybko wydostać się z audytorium. Teraz szybko schowaj się w cieniu, tam gdzie skakałeś. Poczekaj, aż całą trójka wróci na stanowiska, po czym wydostań się do tunelu i nim na schody.
![]() | ![]() |
Przejdź spokojnie przez oświetlony teren na środek sali i do schodków. Tutaj sytuacja troszkę się skomplikuje. Podejdź po schody, którymi zszedłeś. Gdy strażnik na górze zacznie iść w lewo, wyjdź po schodach na górę i podejdź do zamkniętych drzwi. W cieniu poczekaj, aż strażnik za szybką przejdzie znowu na swoją pozycje. Jak tylko obróci się do Ciebie plecami i zacznie iść w stronę tego stojącego w jednym miejscu, ruszaj do środka tego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Poczekaj za plecami obu, aż zacznie znowu wracać na pozycje po drugiej stronie, idąc zaraz za nim, na kuckach. Gdy zwróci się w stronę audytorium, podejdź i chwyć go za szyję. Wyjdź z oszklonego pomieszczenia i ruszaj w stronę korytarza, nieopodal miejsca z rozbrojoną bombą. Ogłusz delikwenta i zabierz jego dokumenty, by zdobyć kod do widzianych przed chwilą drzwi z zamkiem cyfrowym.
![]() | ![]() |
Ruszaj po schodkach w rogu sali na górę. Zabierz z biurka granat oraz puszkę. Trzymając się ściany oraz cienia, przejdź do rogu. Musisz znaleźć się tutaj niezauważenie. Stojąc w cieniu rzuć puszkę na korytarz tak, by jeden ze strażników w pokoju za szybami ruszył do drzwi. Wtedy Ty na kuckach, z maksymalną prędkością, wbiegnij na korytarz i skręć do pierwszej sali na lewo, chowając się za ścianką z drewna.
![]() | ![]() |
Zabierz leżącą na biurku puszkę! Przeczekaj, aż strażnik minie ten pokoik, po czym wróć na korytarz i ruszaj nim dalej, do końca. Gdy dojdziesz do zakrętu w lewo, wejdź do pomieszczenia z łóżkami oraz dwoma apteczkami na ścianie, w które warto się zaopatrzyć. Zaraz na korytarzu pojawi się strażnik.
![]() | ![]() |
Rzuć puszkę w stronę korytarza, z którego przyszedłeś, by strażnik poszedł tam w poszukiwaniu sprawcy hałasu. Ty tymczasem skręcisz w prawo i przejdziesz obok szyby dookoła, by znaleźć się w pomieszczeniu z serwerem. Usłyszysz, jak człowiek majstrujący coś przy komputerze napomknie o drzwiach pożarowych.
![]() | ![]() |
Stojąc za szafą, którą ma za plecami operator komputera, podskocz w miejscu, by ten coś usłyszał. Wtedy obejdź szafę z tyłu i szybko podejdź do komputera. Użyj go, by otworzyć drzwi. Uważaj, musisz to zrobić szybko, inaczej podczas animacji otwierania drzwi operator Cię zauważy! Poczekaj, aż operator stanie za szafą, a gdy ruszy w inne miejsce, wracaj do cienia. Możesz teraz uważając na operatora oraz strażnika, który niedawno szukał puszki, przejść przez otwarte drzwi pożarowe na klatkę schodową.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany184350 Junior
Najlepsza gra na świiecie!!!! no dobra skłamałbym najlepsza jest Splinter cell 2!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger. Senator
i...? jaki to ma zwiazek z zamieszczeniem poradnika :-) ?
Wilk1999 Generał
Ja tam, gdy mogłem eliminowałem wojskowych na odległość (lub z bliska ogłuszając, jeśli udało mi się niepostrzeżenie zajść ich od tyłu) a cywilów ogłuszałem, gdy któryś na mnie trafił, aby nie wywołali alarmu po czym zajmowałem się ciałem zabierając je do miejsc, w których nie zostaliby odkryci. Stosowałem też pewne wyzwanie zbierania modułów danych jako takie dodatkowe urozmaicenie sobie rozgrywki. Innymi słowy starałem się jak najlepiej zacierać ślady własnej obecności przy łączeniu sposobu potencjalnego działania niczym filmowi agenci-szpiedzy do operacji specjalnych i gromadzeniu jak największej ilości danych z misji. To, że „Splinter Cell” jest action-sneakerem i dużą frajdę przynosi stosowanie technik á la ninja, nie blokuje wcale graczowi sposobności do urozmaicania sobie gry wedle uznania. Mimo wszystko, jednak ten poradnik jest chyba najlepszy, bo świetnie pomaga w rozgrywce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















