The Whispered World - poradnik do gry
Dzięki poradnikowi do gry The Whispered World wesprzesz melancholijnego cyrkowego klauna Sadwicka w desperackiej próbie ratowania jego baśniowego świata. Opis przejścia gry podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy staje Sadwick.
Aktualizacja:
The Whispered World - poradnik do gry

Wprowadzenie
Dzięki temu poradnikowi wesprzesz melancholijnego cyrkowego klauna Sadwicka w desperackiej próbie ratowania jego baśniowego świata.
Opis przejścia gry podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy staje Sadwick. Każdy podrozdział opisuje jedno z nich i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania tylko tego konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów, również tych, które mogłeś znaleźć już jakiś czas temu i być może dawno masz je w swoim ekwipunku. W związku z tym to, co można by w danym momencie zrobić lub zabrać, a co przyda się przy rozwikływaniu innego problemu, podane jest w innym podrozdziale, tym, który ową kwestię wyjaśnia. W ten sposób, poszukując rozwiązania takiej a nie innej zagadki, znajdziesz w jej omówieniu komplet niezbędnych, dotyczących tylko i wyłącznie tej jednej zagwozdki, czynności i przedmiotów zilustrowanych fotkami z rozgrywki.
Ekwipunek, otwierany i zamykany PPM, nieco inaczej niż w większości przygodówek, nie jest umieszczony na pasku w dole czy górze ekranu, ale wyświetla się centralnie w postaci podróżnego worka Sadwicka. W związku z jego niejednorodną fakturą niektóre przedmioty są słabo dostrzegalne na jego tle, na co uczulam, byś nie przegapił faktu, że właśnie pojawiła się w nim nowa znajdźka. Kliknięty LPM przedmiot wyjmiesz z inwentarza, przeciągając go poza jego obręb. Aktywne punkty ujawnisz, naciskając spację.
Chcąc wykonać jakąś akcję z dostępnym w grze obiektem, trzeba przytrzymać na nim LPM. Pojawi się wtedy malutkie kontekstowe menu, z tradycyjnymi ikonkami: oko (popatrz, przeczytaj, przybliż itp.), ręka (zabierz, otwórz, zamknij, przesuń, pomachaj itp.) oraz usta (rozmawiaj, spluń, wypij, zjedz, krzyknij itp.). Dopiero wybranie którejś z tych opcji spowoduje interakcję z daną osobą czy przedmiotem. Po zwykłym kliknięciu Sadwick tylko do nich podejdzie.
Wszystkie rzeczy, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska ( www.gry-online.pl )

Gracze
- Poradnik do gry - Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (1)
- The Whispered World - poradnik do gry
- Rozdział czwarty - Korona (3)
- Rozdział czwarty - Korona (2)
- Rozdział czwarty - Korona (1)
- Rozdział trzeci - Asgil (5)
- Rozdział trzeci - Asgil (4)
- Rozdział trzeci - Asgil (3)
- Rozdział trzeci - Asgil (2)
- Rozdział trzeci - Asgil (1)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (4)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (3)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (2)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (1)
- Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (3)
Komentarze czytelników
Wrotekiusz Legionista
Bardzo dobry poradnik. Bardzo podoba mi się ten styl: informacja o tym co należy zrobić aby rozwiązać dany problem, a nie jak zrobić coś jak najszybciej.
Niestety wiele solucji do przygodówek jest tak zrobiona, że podpowiada rozwiązywanie problemów które jeszcze przed bohaterem sie nie pojawiły.
Tu bardzo fajnie, można tym samym grając samemu mając problem łatwo znaleźć do niego rozwiązanie, a nie grzebać przez pół poradnika aby dostrzec, że można było wziąć coś już wcześniej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.