The Whispered World - poradnik do gry
Dzięki poradnikowi do gry The Whispered World wesprzesz melancholijnego cyrkowego klauna Sadwicka w desperackiej próbie ratowania jego baśniowego świata. Opis przejścia gry podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy staje Sadwick.
Aktualizacja:
The Whispered World - poradnik do gry

Wprowadzenie
Dzięki temu poradnikowi wesprzesz melancholijnego cyrkowego klauna Sadwicka w desperackiej próbie ratowania jego baśniowego świata.
Opis przejścia gry podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy staje Sadwick. Każdy podrozdział opisuje jedno z nich i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania tylko tego konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów, również tych, które mogłeś znaleźć już jakiś czas temu i być może dawno masz je w swoim ekwipunku. W związku z tym to, co można by w danym momencie zrobić lub zabrać, a co przyda się przy rozwikływaniu innego problemu, podane jest w innym podrozdziale, tym, który ową kwestię wyjaśnia. W ten sposób, poszukując rozwiązania takiej a nie innej zagadki, znajdziesz w jej omówieniu komplet niezbędnych, dotyczących tylko i wyłącznie tej jednej zagwozdki, czynności i przedmiotów zilustrowanych fotkami z rozgrywki.
Ekwipunek, otwierany i zamykany PPM, nieco inaczej niż w większości przygodówek, nie jest umieszczony na pasku w dole czy górze ekranu, ale wyświetla się centralnie w postaci podróżnego worka Sadwicka. W związku z jego niejednorodną fakturą niektóre przedmioty są słabo dostrzegalne na jego tle, na co uczulam, byś nie przegapił faktu, że właśnie pojawiła się w nim nowa znajdźka. Kliknięty LPM przedmiot wyjmiesz z inwentarza, przeciągając go poza jego obręb. Aktywne punkty ujawnisz, naciskając spację.
Chcąc wykonać jakąś akcję z dostępnym w grze obiektem, trzeba przytrzymać na nim LPM. Pojawi się wtedy malutkie kontekstowe menu, z tradycyjnymi ikonkami: oko (popatrz, przeczytaj, przybliż itp.), ręka (zabierz, otwórz, zamknij, przesuń, pomachaj itp.) oraz usta (rozmawiaj, spluń, wypij, zjedz, krzyknij itp.). Dopiero wybranie którejś z tych opcji spowoduje interakcję z daną osobą czy przedmiotem. Po zwykłym kliknięciu Sadwick tylko do nich podejdzie.
Wszystkie rzeczy, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska ( www.gry-online.pl )
Gracze
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (1)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (4)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (5)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (6)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (4)
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (3)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (3)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (2)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (1)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (5)
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (2)
- The Whispered World: Poradnik do gry
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (3)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (2)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (1)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.