The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
Pierwsza część poradnika do olbrzymiej gry, którą niewątpliwie jest The Elder Scrolls IV: Oblivion opisuje główny wątek fabularny, będącym najważniejszym i najbardziej rozbudowanym cyklem misji w tym świecie.
Aktualizacja:

The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
Seria The Elder Scrolls zawsze pobijała serca graczy rozmachem i złożonością świata przedstawionego. Czwarta część cyklu, Oblivion, wyznaczyła tu nowy standard. Stworzenie poradnika do tak ogromnej gry było nadzwyczaj trudne, jednak stanęliśmy na wysokości zadania. Przed Waszymi oczami znajduje się kompletna solucja opisująca zadania z głównego wątku fabularnego oraz wszystkich gildii, wraz z instrukcją dotyczącą ich realizacji. Uwzględniono również oficjalne dodatki do gry oraz misje deadryczne. To jednak nie wszystko, ponieważ poza warstwą fabularną zajęliśmy się też mechaniką rozgrywki - a więc umiejętnościami, rasami, znakami, craftingiem oraz dodatkowymi treściami (jak np. wampiryzm). Osoby tęskniące za własnym kątem znajdą tu też listę wszystkich domów do kupienia, a amatorzy eksploracji powinni zajrzeć do rozdziału z mapami. Innymi słowy - każdy znajdzie tu coś dla siebie.
- Oblivion: Główny wątek fabularny
- Oblivion: Zadania gildii Wojowników
- Oblivion: Zadania gildii Magów
- Oblivion: Zadania gildii Złodzei
- Oblivion: Zadania gildii Mroczne Bractwo
- Oblivion: Arena
- Oblivion: Uwagi i ciekawostki
- Oblivion: Tworzenie i rozwój postaci
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Misje daedryczne
- Oblivion: Misje różne
- Oblivion: Mapy
- Oblivion: Dodatki
Oblivion: Główny wątek fabularny
- Tutorial
- Deliver the Amulet
- Find the Heir, Breaking the Siege of Kvatch
- Weynon Priory
- The Path of Dawn
- Dagon Shrine
- Spies
- Blood of the Daedra, Azura
- Bruma Gate
- Blood of the Divines
- Miscarcand
- Allies for Bruma
- Defense of Bruma
- Paradise
- Light the Dragonfires
Oblivion: Zadania gildii Wojowników
- A Rat Problem
- The Unfortunate Shopkeeper
- The Desolate Mine
- Unfinished Business
- Drunk and Disorderly
- Den of Thieves, Newheim's Flagon
- Amelion's Debt
- The Master's Son
- More Unfinished Business
- Azani Blackheart
- The Fugitives
- The Wandering Scholar
- Trolls of the Forsaken Mine
- The Noble's Daughter
- Mystery at Harlen's Watch
- The Stone of St. Alessia
- Information Gathering
- Infiltration
- The Hist
- Zakończenie
Oblivion: Zadania gildii Magów
- Anvil Recommendation
- Bravil Recommendation
- Bruma Recommendation
- Cheydinhal Recommendation
- Chorrol Recommentation
- Leyawiin Recomendation
- Skingrad Recommendation
- Join the Mages Guild, A Mage's Staff
- A Mage's Staff
- Ulterior Motives
- Vahtacen's Secret
- Necromancer's Moon
- Liberation or Apprehension?
- Information at a Price
- A Plot Revealed
- The Bloodworm Helm
- The Necromancer's Amulet
- Ambush
- Confront the King
- Zakończenie
Oblivion: Zadania gildii Złodzei
- Finding the Thieves Guild
- May the Best Thief Win, Intependent Thievery
- Untaxing the Poor, The Elven Maiden
- Adharji's Heirloom
- Misdirection
- Lost Histories
- Taking Care of Lex
- Turning a Blind Eye
- Arrow of Extrication
- Boots of Springheel Jak
- The Ultimate Heist
- Zakończenie
Oblivion: Zadania gildii Mroczne Bractwo
- A Knife in the Dark
- Welcome to the Family
- Accidents Happen
- No Rest for the Wicked
- The Assassined Man
- The Renegade Shadowscale
- The Lonely Wanderer
- Enter the Eliminator
- Whodunit
- Permanent Retirement
- Of Secret And Shadow
- Purification
- Affairs of a Wizard
- Next of Kin
- Broken Vows
- Final Justice
- A Matter of Honor
- The Coldest Sleep
- A Kiss Before Dying
- Following a Lead
- Honor Thy Mother
- Zakończenie
Oblivion: Arena
Oblivion: Uwagi i ciekawostki
Oblivion: Tworzenie i rozwój postaci
Oblivion: Umiejętności
- Acrobatics
- Alchemy
- Alteration
- Armorer
- Athletics
- Blade
- Block
- Blunt
- Conjuration
- Destruction
- Hand-to-Hand
- Heavy Armor
- Illusion
- Light Armor
- Marksman
- Mercantile
- Mysticism
- Restoration
- Security
- Sneak
- Speechcraft
Oblivion: Misje daedryczne
- Azura; Boethia
- Clavicus Vile; Hircine
- Malacath; Mephala
- Meridia; Molag Bal
- Namira; Nocturnal
- Peryite; Sanguine
- Sheogorath; Vaermina
- Hermaeous Mora
Oblivion: Misje różne
- Anvil
- Bravil
- Bruma
- Cheydinhal
- Chorrol
- Imperial City
- Imperial City cd.
- Kvatch
- Leyawiin
- Skingrad
- Inne (1)
- Inne (2)
- Inne (3)
- Inne (4)
Oblivion: Mapy
- Mapa świata - Segment #1
- Mapa świata - Segment #2
- Mapa świata - Segment #3
- Mapa świata - Segment #4
- Mapa świata - Segment #5
- Mapa świata - Segment #6
- Mapa świata - Segment #7
- Mapa świata - Segment #8
- Mapa świata - Segment #9
- Mapa świata - Segment #10
- Mapa świata - Segment #11
- Mapa świata - Segment #12
- Imperial City Arboretum
- Imperial City, the Arcane University
- Imperial City Arena
- Imperial City Elven Gardens
- Imperial City Green Emperor Way
- Imperial City Market District
- Imperial City Prison
- Imperial City Talos Plaza
- Imperial City Temple District
- Imperial City Waterfront
- Anvil
- Anvil Docks
- Bravil
- Bruma
- Cheydinhal
- Chorrol
- Leyawiin
- Skingrad
Oblivion: Dodatki
- Wprowadzenie
- Repairing the Orrery
- Horse Armor
- Frostcrag Spire
- Dunbarrow Cove
- Mehrunes Razor (1)
- Mehrunes Razor (2)
- Vile Lair
- Spell Tomes (1)
- Spell Tomes (2)
- Fighter's Guild

GRYOnline
Gracze
Steam
- Oblivion: Mroczne Bractwo (Dark Brotherhood), lista misji
- Oblivion: Meridia; Molag Bal - Misje daedryczne
- Oblivion: Raj (Paradise)
- Oblivion: Malacath; Mephala - Misje daedryczne
- Oblivion: Sheogorath; Vaermina - Misje daedryczne
- Oblivion: Peryite; Sanguine - Misje daedryczne
- Oblivion: Obrona Brumy (Defense of Bruma)
- Oblivion: Wszystkie misje główne
- Oblivion: Sojusznicy dla Brumy (Allies for Bruma)
- Oblivion: Gildia Wojowników (Fighters Guild), lista misji
- Oblivion: Czym jest wampiryzm?
- Oblivion: Szpiedzy (Spies)
- Oblivion: Gildia Magów (Mages Guild), lista misji
- Oblivion: Zapalić Smocze Ognie (Light the Dragonfires)
- Oblivion: Gildia Złodziei (Thieves Guild), lista misji
Komentarze czytelników
zoldir Chorąży
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zanonimizowany402182 Chorąży
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
zanonimizowany644892 Legionista
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
zanonimizowany664764 Legionista
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
Refael72 Junior
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
spoiler start
Aelwin Merowald z Weye.
spoiler stop
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
spoiler start
pierścień na oddychanie pod wodą
spoiler stop
, a dał go
spoiler start
dopiero po ukatrupieniu tych niezbyt miłych rybek.
spoiler stop
Więc mu się należy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.