Surviving Mars: Interfejs -Technologia
Aktualizacja:

W tym rozdziale poznasz jak poruszać się po menu technologii. Dowiesz się również, co się składa na punkty badań.
1. Kolejka badań
W tym miejscu widoczne są wszystkie zakolejkowane badania wraz z kosztami w postaci punktów badań oraz z postępami prac nad technologią.
2. Pomoc zewnętrzna
Czyli Outsourcing. W grze dostępna jest opcja pomocy zewnętrznej, w zamian za fundusze sponsora można wykupić punkty badań.
3. Gałąź technologiczna
Od lewej strony widać kategoryzację technologii. Jest ich w sumie 6: biotechnologia, inżyniera, robotyka, fizyka, socjologia oraz przełomy.
4. Technologie
W sześciokątach umieszczone są technologie. Sześciokąty ze znakami zapytania to technologie jeszcze nieodkryte. Szare figury symbolizują technologie zbadane, natomiast kolorowe - gotowe do zbadania. Zauważ, że przy niektórych są również cyfry. Oznacza to kolejność ich badania.
5. Statystyki
W tym miejscu możesz zasięgnąć informacji dot. źródeł Twoich punktów badań. Punkty zapewniane przez sponsora to punkty bazowe. Posiadając odpowiednie budynki badawcze w kolonii oraz geniuszy, można uzyskać więcej punktów. Niektóre technologie zwiększają poziom uzyskanych punktów badań.
Komentarze czytelników
Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.
@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...
Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?
Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/
Niestety, ale nie można, gra traktuje każą kopule jako inne miasto, może mody coś zmienia w tej kwestii.
Brakuje tez opcji, gdy chcemy rozdzielić kolonie np na dwóch krańcach mapy, nie mamy informacji o zapotrzebowaniu każdej koloni tylko jedną główna informacje.
Próbowałem tbh tak zrobić - w sensie, że specjalizować kopuły, jedne mieszkalne, użytkowe itd. Gra słabo sobie z tym radzi. Można zrobić tak, żeby mieszkańcy z innej kopuły pracowali w innej. Jest o tym w poradniku, ale wymaga to małego micro :/
Mogą też zmieniać miejsce zamieszkania, wedle swoich widzimisię. Jeśli masz wahadłowce, to najpewniej z nich skorzystają, ewentualnie jak kopuła jest blisko to pójdą pieszo ;)
Jest mod który polepsza Inteligencję pracowników. Automatycznie pracują w miejscach o ich specjalizacji nawet w innej kopule oraz nie przyjmują innych nie pasujących specjalistów do danej pracy. Można używać filtrów i sobie konfigurować.
Smarter Worker AI i Workplace filter. Bardzo przydatne mody.
A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
