Surviving Mars: Czego nie robić?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział zawiera przydatne porady, czego nie robić podczas zarządzania kolonią i czego się wystrzegać.

Nie buduj ważnych budynków blisko siebie

Zasada ta tyczy się głównie budynków zapewniających wodę i energię (i tych, które je magazynują). Dzięki temu, jeden zabłąkany meteor nie spowoduje masowej katastrofy.

Nie lekceważ zagrożeń

Na pierwszy rzut oka zagrożenia wynikające ze zmian pogodowych mogą się wydawać trywialne. Jednak są poważnym zagrożeniem, bez odpowiedniego przygotowania mogą skazać Twoją kolonię na wyniszczenie.

Nie zapominaj o surowcach

Monitoruj zapotrzebowanie, produkcję oraz zmagazynowane surowce. Brak któregoś z surowców może skutecznie spowolnić rozwój kolonii.

Nie buduj osobnych kopuł pod zabudowania mieszkalne i produkcję

Koloniści mają duże problemy ze znalezieniem pracy w fabryce, która jest w sąsiedniej kopule. Można to zrobić ręcznie, przysparza to jednak sporo kłopotów (można to zrobić, poprzez ręczne ustawienie miejsca pracy, kiedy kolonista tam dotrze, ustawić ponownie jego miejsce zamieszkania)

Nie buduj nieopłacalnych farm grzybowych

Produkują zawsze tyle samo żywności - 5 jednostek. O wiele wydajniejsze są farmy, a nawet farmy hydroponiczne. Ponadto, farmy hydroponiczne zajmują o wiele mniej miejsca.

Nie polegaj na oddzielaczach wilgoci

Spełniają dobrze swoją rolę jako dodatkowe i uzupełniające źródło wody, ale nie główne, ze względu na swoją niską wydajność.

Nie buduj samych paneli słonecznych

Panele słoneczne są w stanie produkować energię tylko za dnia. Dopóki nie wybudujesz cudu w postaci sztucznego słońca, lepszym i stabilniejszym wyborem będą generatory Stirlinga lub turbiny wiatrowe.

Nie zapominaj o kolonistach

W grze są oni najważniejsi - masowe zgony z przyczyn nienaturalnych mogą zakończyć Twoją grę.

Nie zapraszaj zbyt szybko kolonistów

Przed tym krokiem wybuj wszystkie potrzebne budynki w kopule i przygotuj infrastrukturę na ich przyjęcie(wodę, tlen, energię).

Surviving Mars

15 marca 2018

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze14
2018-03-15
20:29

sznyciuu Legionista

sznyciuu

gra wymaga dx11

Komentarz: sznyciuu
2018-03-15
20:41

Ryokosha Legend

A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?

Komentarz: Ryokosha
2018-03-20
15:11

Spili Junior

Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/

Komentarz: Spili
2018-03-21
16:39

mlokos79 Legionista

Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?

Komentarz: mlokos79
2018-03-21
18:57

mlokos79 Legionista

@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...

Komentarz: mlokos79
2018-03-22
08:15

Runnersan Senator

Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.

Komentarz: Runnersan

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl